Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 16 czerwca 2014

,,Listonosz Kot. Pięć minut Leona" Mariusz Niemycki

Wydawca: Skrzat
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 16
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Mariusz Niemycki to przede wszystkim autor kilku książeczek o Listonoszu Kocie oraz dwóch części o Demonicznym Damianku. Powyższe książeczki posiadam w swojej biblioteczce, jednak nie ze wszystkimi się jeszcze zapoznałam.

Pracownicy poczty czuli, że coś się niedługo wydarzy. Mijał jednak miesiąc za miesiącem i nic się nie działo. Pewnego dnia kot Leon wybrał się do babci i dziadka. Tam powiedzieli mu, że niedługo będzie miał swoje pięć minut. Bohater jednak nie do końca wiedział o co chodzi. Czy to się sprawdziło?

Lubię historie o Listonoszu Kocie, gdyż są one zawsze bardzo ciekawe i pouczające. Ich przeczytanie zajmuje kilka minut, jednak dzięki nim zawsze mogę odpowiedzieć się czegoś nowego. Do tej pory zapoznałam się z ,,Listonosz Kot. Początkujący filatelista" oraz ,,Listonosz Kot. Trudna sztuka pisania listów", które także bardzo mi się podobały. Z pewnością już niebawem zakupię także pozostałe tomy tej serii.

Na ich korzyść działa fakt, że są bardzo kolorowe, czcionka jest bardzo duża i barwna. Bohaterowie pozostają niezmienni, więc zawsze można poczytać, jaka nowa przygoda na nich czekała. Możemy także pooglądać różne rodzaje zwierząt, min. kota,żabę i zaznajomić dzieci z ich nazewnictwem. Ja w tej serii widzę same plusy.

,,Listonosz Kot. Pięć minut Leona" to bardzo ciekawa historia o Leonie, który mógł mieć swoje pięć minut, mógł być sławny i coś zmienić, tylko czy dobrze to wykorzystał? O tym przekonacie się podczas lektury tej krótkiej historii, która z pewnością Was nie znuży, a sprawi, że będziecie chcieli jeszcze więcej.

Moja ocena: 5,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


Książka została przeczytana w ramach wyzwania




18 komentarzy:

  1. Widzę, że podoba Ci się kot Leon :) I dobrze, bo to fajna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ciebie mam mętlik w głowie, bo nie wiem, na jakie bajeczki w końcu się zdecydować, gdyż oferujesz za duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo wszystkie moim zdaniem są warte uwagi:)
      Muszę przyśpieszyć tempo dodawania wpisów, bo zaczyna mi się robić kolejka;)

      Usuń
  3. Ciekawa seria, którą warto polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj brat cos nie che czytac ostatnio książeczek :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te ilustracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy Nadzi przypadłaby do gustu ta historia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać o listonoszach :) A książeczki ze zwierzątkami w roli głównej są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Zwierzątka przebijają wszystko.

      Usuń
  8. Z chęcią poznamy kota Leona, widzę że na pewno spodoba się moim dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też podoba mi się ta seria, choć na razie znam ją niestety tylko z opinii Twoich i Miłośniczki Książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dzięki Miłośniczce się na nie skusiłam.

      Usuń