Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 17 czerwca 2014

,,Kicia Kocia w pociągu" Anita Głowińska

Wydawca: Media Rodzina
Data wydania: 2013
Format : Książka
Liczba stron: 24
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Anita Głowińska to autorka serii o Kici Koci, która liczy już sobie kilka krótkich opowieści o tej kociej bohaterce.

Kicia Kocia wraz z tatą wybrała się do cioci pociągiem. Najpierw musieli udać się na dworzec, kupić bilety, wsiąść do pociągu i dojechać. Na miejscu czekała na nich ciocia.

Wszystko zostało dokładnie objaśnione. Można przeczytać o różnicy między pociągiem i tramwajem, o rezerwacji miejsc, o tym, co znajduje się w danym pociągu. Dowiemy się także, że nie można przeszkadzać innym osobom, które siedzą razem z nami w przedziale. Taka książeczka będzie dla dzieci prawdziwą skarbnicą nowej wiedzy. Niedawno opisywałam Wam ,,Kicia Kocia gotuje", która także mi się podobała.

Treści jest tutaj dość sporo, jednak jest to opowieść do przeczytania na raz. Jest bardzo ciekawa i wciągająca. Przyda się szczególnie tym rodzinom, które chcą gdzieś podróżować pociągiem lub też innym środkiem transportu. Dzięki Kici Koci najmłodsi uczestnicy podróży będą mniej więcej wiedzieć, czego mogą się spodziewać.

,,Kicia Kocia w pociągu"  to jedna z krótkich książek z serii o Kici Koci, którą poznałam dzięki Mamiczce. W domu czeka na mnie jeszcze jedna książeczka z tej serii, a następnie zastanowię się nad zakupem kolejnych, gdyż ich cena nie jest zbyt wysoka. Ilustracje doskonale obrazują toczącą się na stronach książki fabułę, a dodatkowo są bardzo ładne. Ja już teraz wiem,  że za kilka lat jeszcze nie raz sięgnę po Kicię kocię.

Moja ocena: 5,5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 

Książka została przeczytana w ramach wyzwania




13 komentarzy:

  1. Bardzo lubimy tę serię :) Kicia jest tak sympatyczna, że chyba wszystkie dzieci ją lubią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem spasuje, gdyż szukam w bajeczkach ilustracji bardziej ''naturalnych''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, te nie są za bardzo naturalne.

      Usuń
    2. Za to mnie obrazki urzekły!

      Usuń
    3. Mi też się podobają, choć z naturalnością nie mają wiele wspólnego.

      Usuń
  3. Ja do obrazków też nie jestem przekonana, choć dzieciom mogą się podobać, bo są kolorowe i radosne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam Kicię Kocię, która poznała strażaka :D Ale genialna seria, aż bym przejrzała Kicię Kocię w pociągu i pozostałe ^^

    OdpowiedzUsuń