Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 25 maja 2014

Blogowe WOW - było prawdziwe WOW.

Blogowe WOW. Na ten dzień czekałam z ogromną niecierpliwością, aż w końcu nadszedł. Dzień wcześniej zupełnie nie mogłam zasnąć, tyle emocji się we mnie gromadziło. Całość rozpoczęła się już w sobotę rano. Oczywiście, moja orientacja w terenie jest znikoma, ale jakoś udało mi się dotrzeć do hotelu wraz z Anią. Jeszcze raz Cię przepraszam.



Na miejscu czekała już na nas Ewa, dzięki której miałam przepięknego warkocza dobieranego :* Następnie zaczęły schodzić się kolejne uczestniczki. Nie wszystkie rozpoznałam, za co serdecznie już teraz Was przepraszam, ale podejrzewam, że miałam jakieś zaćmienie.

Wszystko się rozpoczęło, a ja coraz bardziej się denerwowałam. Bo czy wszystko się uda, czy każdemu się spodoba. W pewnym momencie to już nie wytrzymałam i troszkę się zasmuciłam, ale oczywiście dwie dobre dusze tego spotkania już mnie dopadły :* Dzięki Wiola i Ewa:**** Wasze słowa dużo mi dały!!!

Odbyła się także loteria charytatywna na rzecz chorych dzieci. Udało nam się zebrać ładną sumkę. Wystąpiła także Pani ze Szkoły Rodzenia Vita, Wiola z Mama bloguje i Klaudia z Dziecinna rewolucja.

Na koniec zrobiło mi się przykro, jak Uczestniczki zaczęły się rozchodzić. Ale mimo wszystko wiem, że zrobiłam wszystko to, co mogłam. Spotkanie dało mi niesamowitą moc do działania, energię i już teraz wiem, że chcę więcej takich spotkań, więcej poznawania tych wspaniałych osób. I choć nie porozmawiałam z każdą z Was to cieszę się, że Was poznałam.

Już dziś zdaję sobie sprawę z tego, że było to najlepsze spotkanie na jakim byłam. Jestem niesamowicie z niego zadowolona i cieszę się, że poznałam Was wszystkie.:**********

Wiolka:* Ewa:* Ula:*

20 komentarzy:

  1. Super, że spotkanie się udało, już widziałam kilka zdjęć na Twoim fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że spotkanie dało Ci inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale kochana, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję cudownego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było super, czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, szkoda, że nie udało nam się porozmawiać.

      Usuń
  6. Dałyście radę. Jestem z Was dumna. Dziękuję za wszystko Kochana Ki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zamierzam nieźle Cię obsmarować na blogu :* Fajna przygoda, fajna impreza, piszę się na powtórkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie wiem, czy jeszcze będziesz chciała przyjechać, jak już mnie opiszesz:)

      Usuń
  8. Kurcze że też ja zawsze przegapiam takie imprezy i spotkania! w każdym razie super, że się wszystko udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy wspominałam o tym spotkaniu u siebie na blogu

      Usuń
  9. Niedługo ,bo w lipcu będzie spotkanie trójmiejskich blogerów. Już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję ,że będzie tak fajnie jak na spotkaniu ,o którym napisałaś.

    OdpowiedzUsuń