Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 11 marca 2014

,,Cień kruczych skrzydeł" Garth Stein


Wydawca: Nasza Księgarnia
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 432
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfNasza Księgarnia

Garth Stein to autor bestsellerowej ,,Sztuki ścigania się w deszczu". Ja jednak po szybkim zapoznaniu się z fabułą postanowiłam skusić się za jego drugą powieść - ,,Cień kruczych skrzydeł".

Jenna i Robert mieli wszystko. Dziecko, dobrą pracę, pieniądze. Jednak dwa lata wcześniej ich szczęście zostało zakłócone. ich jedyne dziecko utonęło. Kobieta obwiniała się o jego śmierć, nie umiała sobie z tym poradzić. Pomimo wizyt u specjalistów nie do końca umiała przejść nad tym do porządku dziennego. Dlatego też pewnego dnia raczej przypadkowo postanowiła wybrać się w swoje rodzinne strony, miejsce, gdzie utonął jej syn...

Fabuła tej książki zainteresowała mnie na tyle, że postanowiłam zapoznać się z tą powieścią. Już od pierwszych stron, gdy tylko zetknęłam się z nią byłam pewna, że się nie zawiodę i tak też się stało. Najnowsza pozycja autora jest niesamowicie wciągająca, toczy się kilkuwątkowo. Pisarz doskonale budował napięcie, różne wątki i wydarzenia były ze sobą ściśle powiązane. Żadnej sytuacji autor nie poświęcił kilku stron bez żadnego konkretnego powodu.

Warto wspomnieć także o tym, że zostały w niej zawarte wierzenia Tlingitów, czyli plemienia Indian. Z informacjami o tym ludzie zetknęłam się w sposób bardzo okrojony w trylogii ,,Pieśń Alaski". Dlatego też tym bardziej byłam ciekawa rozbudowania, poszerzenia tej wiedzy i muszę przyznać, że mi się to udało. Pamiętajmy jednak o tym, że w wierzeniach zawsze tkwi choć odrobina prawdy. Choć może wydawać nam się to dziwne to kiedyś nasi przodkowie właśnie w to wierzyli.

Sądzę, że nie zdradzę za dużo, jeśli napiszę, że głównym wątkiem związanym z wierzeniami była woda. Dla tych osób, które interesują się dawnymi podaniami ta powieść będzie nie lada gratką. Ja osobiście bardzo lubię taką tematykę, więc tą pozycję czytało mi nadzwyczaj przyjemnie i szybko. Pochłonęła mnie na tyle, że przeczytałam ją w jeden wieczór, gdyż nie mogłabym zasnąć, nie poznawszy końca opowieści.

Styl autora jest na tyle prosty i przystępny, że bardzo szybko można zagłębić się w fabułę i dotrzeć do końca. Zakończenie..ciekawe. Nigdy bym się takiego nie spodziewała, co działa tylko na korzyść autora. Jeżeli szukacie dobrej pozycji fantastycznej, z którą nie chcecie się nudzić to ,,Cień kruczych skrzydeł" sprawdzi się w tej roli doskonale.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję



Książka została przeczytana w ramach wyzwania



35 komentarzy:

  1. widzę, że super pozycja, warta przeczytania, tym bardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznej? Po opisie fabuły nigdy bym się nie domyślił, że pojawią się tam jakieś elementy fantastyczne :) Brzmi to wszystko bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :)
      A sama książka wygląda bardzo ciekawie, więc w przyszłości postaram się o niej nie zapomnieć :)

      Usuń
    2. Książka zaliczana jest do gatunku fantastyczne, chyba ze względu na te kusztaki.

      Usuń
  3. Interesuje mnie ten wątek związany z wierzeniami i ta woda, która także odgrywa tutaj znaczącą rolę, dlatego będę mieć na uwadze tę książkę, jak tylko trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałem dokładnie takie same odczucie jak przedmówca, nigdy bym nie pomyślał, że coś z fantastyki się tam pojawi ;) Niemniej, recenzja jak najbardziej na plus ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://kamilczytaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ "Sztukę ścigania..." uwielbiam, z pewnością skuszę się również na tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie zaskakujące zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio coraz częściej ciekawi mnie taka tematyka, zwłaszcza, że zakończenie jest zaskakujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się interesująca fabuła - czuje się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam się doczekać, aż ją zrecenzujesz i wczoraj złożyłam zamówienie w księgarni ;) Zobaczymy czy będę miała podobne odczucia po skończonej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja książkę mam w planach, ale jakoś nie mogę jej dostać - twoja recenzja mnie jeszcze bardziej do niej przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. O. To coś zdecydowanie dla mnie :) Dodaję do listy książek, które chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intrygująca fabułą, bedę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ki, dziękuję Ci, że ją poleciłaś :) Jestem po lekturze i podpisuję się pod Twoją opinią obiema rękoma.

    OdpowiedzUsuń