Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 12 marca 2014

,,Klinika pod Boliłapką. Pierrota bolą kopytka" Liliana Fabisińska

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2014
Format : Książka
Ilość stron: 96
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfPapilon

Liliana Fabisińska to autorka książek dla dzieci. Klinika pod Boliłapką to jej najnowsza seria. ,,Pierrota bolą kopytka" to drugi tom serii.

Mela od zawsze uwielbiała konie. Niestety, po tym jak jej tata stracił pracę i pracował tylko na pół etatu nie było ich stać na opłacanie lekcji konnych. Właścicielka stadniny zgodziła się jednak, aby dziewczynka w zamian za pomoc przy zwierzętach mogła jeździć na Pierrocie. Tak miało być też w sobotę, dzień, w którym Mela odwiedzała stadninę. Najpierw jednak poszła go nakarmić po zimie...

Po skończeniu pierwszego tomu o piesku Maksiu od razu zabrałam się za opowieść o Pierrocie. Pierwszy tom tak mi się spodobał, że postanowiłam dłużej nie zwlekać z czytaniem kolejnego. W przypadku tej książki także się nie zawiodłam. Konie też bardzo lubię, więc lektura tej pozycji była dla mnie prawdziwą przyjemnością.

Liliana Fabisińska doskonale radzi sobie w pisaniu książek. Jej styl pisarski jest bardzo lekki, dzięki czemu książki czyta się naprawdę szybko i z wielkim zainteresowaniem. Cieszę się, że powstała seria Klinika pod Boliłapką, gdyż dzięki niej wielu młodych czytelników lubiących zwierzęta z pewnością polubi także czytanie o nich.

Niedługo ma ukazać się książka o kocie Muszce, jednak mam nadzieję, że nie będzie mi długo dane czekać na kolejne tomy. Przypadłości dotyczące tych zwierząt mogą zdarzyć się naprawdę. Autorka konsultowała je z prawdziwym weterynarzem. Co prawda każda książeczka opowiada o innym zwierzątku, jednak wątek dotyczący doktor Magdy i jej dzieci ciągnie się dalej. Wskazane jest więc czytanie serii po kolei.

Ja jestem bardzo zadowolona z tej serii i z czystym sumieniem mogę polecić ją młodszym dzieciom, choć sądzę, że jest tak naprawdę przeznaczona dla miłośników zwierząt. Jest to jedna z lepszych serii o stworzeniach, jaką do tej pory miałam okazję czytać.

,,Klinika pod Boliłapką. Pierrota bolą kopytka" opowiada o koniu, o miłości do tych zwierząt, o chorobie, która może im zaszkodzić. Warto się z nią zapoznać, gdyż można dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy i miło spędzić z nią czas. Jej lektura nie zajmuje wiele czasu, a dla mnie była prawdziwą przyjemnością.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


15 komentarzy:

  1. Lubię konie, to takie piękne, szlachetne zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konie to wspaniałe zwierzątka, mam z nimi same dobre wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko dwa razy miałem styczność z końmi, ale to w dzieciństwie, wieki temu :)

      Usuń
    2. Ja z takimi żywymi to też nie za bardzo miałam styczność.

      Usuń
  3. Koń to dla mnie symbol wielkiej siły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie lubię, ale na książkę raczej się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę miała dzieci, to na pewno zaopatrzę się w tę serię! Ma takie cudowne okładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, okładki na żywo są jeszcze cudniejsze.

      Usuń
  6. Jako miłośniczka zwierzaków chętnie bym się zapoznała, w literaturze dla dorosłych jest mało takich fajnych pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli kogoś interesują konie to z pewnością mogę polecić książkę 101 ciekawostek Konie są tam informacje dotyczące tych zwierząt w prostej formie łatwej do przyswojenia, idealna dla początkujących;)

    OdpowiedzUsuń