Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 10 stycznia 2014

Życiowe piątki.



Trochę jeszcze poleniuchowałam, przeczytałam lekturę na studia i nadszedł czas powrotu. Nie napiszę, że mi się chciało, bo byłoby to nieprawdą. Nie chciało mi się i nadal strasznie mi się nie chce:)

Mam do przeczytania na studia jeszcze ,,Lolitę". We wtorek przeczytałam 1/3 i jakoś stanęłam w miejscu. Nie lubię się zmuszać do czytania, ale będę zmuszona, bo inaczej nie zdążę na czas. 

Czasu nie mam za wiele. Zamiast coś robić produktywnie to siedzę i zajmuję się nic nie robieniem. Muszę to koniecznie zmienić, bo sporo czasu ucieka mi właśnie w tej sposób. Skupię się teraz raczej na literaturze dziecięco-młodzieżowej. Mam przygotowaną dla Was między innymi moją opinię o Pszczółce Mai i 2 bajeczkach z serii Bajka dla maluszka.

W planach mam 3 tomy Podzielonego królestwa, ale czekam na dosłanie pierwszego. Niedługo też powinien do mnie dotrzeć ,,Refren poranka". Co prawda pierwszy tom czytałam coś dawno temu, jednak jestem niezmiernie ciekawa kontynuacji. W styczniu ma się także ukazać 3 tom.

W domu czeka na mnie przesyłka od Mamy Nikusia - efekt książkowej wymianki. Jestem niesamowicie ciekawa książeczek, które otrzymałam. Z nowości książkowych skusiłam się też na nowego Koszmarnego Karolka, którego wprost uwielbiam:)

Czas wziąć się do roboty. Życzę Wam miłego dnia, a tym, którzy się uczą dodatkowo zaliczenia przedmiotów!

Do przeczytania :*

20 komentarzy:

  1. miłego dnia - ja potrzebuję lenistwa - tak zdecydowanie potrzebuję;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to uczucie kiedy człowiekowi nic się nie chce, a z drugiej strony żałuje tego, że czas marnuje - nic przyjemnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dokładnie to samo! Pierwszy semestr strasznie olałam i powoli muszę się wziąć za robotę. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę ci przyjemnej pracy :) ja też nie lubię zmuszać się do czytania. Widzę, że całkiem wkroczyłaś w świat bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zżera mnie ciekawość, jakie lektury wybrałaś sobie w ramach blogowej wymianki,

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię czuć się zmuszana do czytania... Okropne uczucie, ale czasami niestety konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Pszczółka maja, uwielbiam. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się Lolita podobala i nie musialam się zmuszać do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń