Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 3 stycznia 2014

Życiowe piątki.



Witajcie:) Jak pewnie zauważyliście albo i nie w zeszłym tygodniu postanowiłam odpuścić sobie Dyskusyjne czwartki i Życiowe piątki, gdyż stwierdziłam, że nie wydarzyło się u mnie nic interesującego na tyle, aby to opisać. Teraz jednak powracam.

W czasie przerwy świąteczno-noworocznej udało mi się nareszcie nadrobić trochę moje czytanie. Skupiłam się głównie na książkach recenzenckich, które szczęśliwie do mnie dotarły i na tych ze spotkania w Poznaniu. Udało mi się już opisać prawie wszystkie książki, a moje opinie o nich czekają tylko na publikację. Zdradzę, że w przyszłym tygodniu będzie u mnie bardzo jedzeniowo:)

Już w poniedziałek wracam do Bydgoszczy, a we wtorek na studia. W sumie przez to wolne się rozleniwiłam, jednak dobrze będzie znów coś podziałać. Sylwestra spędziłam w domu,  z czego jestem bardzo zadowolona. Przynajmniej nadrabiałam moje zaległości filmowe.

Wczoraj także sprawiłam sobie prezent świąteczny:) ,,Czarny książę", ,,Chłopiec z listy Schindlera" i nowa ,,Złodziejka książek", które kupiłam sobie na pół z Pauliną. Jestem ich niesamowicie ciekawa, jednak muszę cierpliwie poczekać na ich premierę. Na razie nie wiem, co będę czytać, ale postaram się także dodawać książki ,,dla dorosłych", aby każdy był zadowolony.

Tymczasem życzę Wam miłego weekendu i odpoczynku. Jestem bardzo ciekawa, jak Wy spędziliście Boże narodzenie i Sylwestra. Buziaki! :*

33 komentarze:

  1. "Złodziejkę książek" mam zamiar czytać w tym miesiącu. Film się zbliża, trzeba się przygotować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ochotę na "Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam ją (pewnie widziałaś moją recenzję) i byłam rozczarowana.

      Usuń
    2. Czytałam, a ja jestem jej i tak ciekawa.

      Usuń
  3. oj też muszę to przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei cały czas czytam, że jest rewelacyjna:) Niemniej i tak chcę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje książek "dla dorosłych", bo się za nimi stęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego czytałam o "Złodziejce książek".

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy trochę się rozleniwił przez te wolne i trudno teraz powrócić do normalnych obowiązków. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam w to wolne zadziwiająco dużo rzeczy na studia, ale jeszcze i tak sporo zostało :) Zapowiada się pracowity okres :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę zrobiłam, ale z drugiej strony zostało mi jedno zadanie domowe i nauka do egzaminów, więc nie tak sporo:)

      Usuń
  9. Ahhh ,,Złodziejka książek".. zazdroszczę :) Ja byłam u koleżanki w domu na sylwka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej słyszę o "Złodziejce książek" i coraz bardziej mnie to interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie bardzo:) Choć masz rację, im częściej widzę jakąś książkę tym mniejszą mam na nią ochotę:)

      Usuń
  11. ja spędziłam święta wyjazdowo, a sylwka chorobowo, więc bez rewelacji...co do książek czekam na recki;))

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie święta to nieustanne odwiedziny u rodziny :) A sylwester? W gronie przyjaciół, bo tak najlepiej. :)

    Ciekawa jestem Twoich opinii o tych książkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty cudowne, ja niestety pod choinką znałam jedynie puzzle ;P Najbardziej czekam na recenzje Złodziejki, bo nie miałam jeszcze okazji czytać. :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam blender, więc byłam bardzo zadowolona :D

      Usuń
  14. ja przez to wolne, znów się nie wyspałam ; (

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, "Złodziejka Książek". Wspaniała powieść :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo się o tym przekonam.

      Usuń
  16. Ja Boże Narodzenie spedzilam z rodziną, a sylwestra z przyjaciolmi ;)

    OdpowiedzUsuń