Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 stycznia 2014

,,Podzielone królestwo. Jaskółcze Gniazdo w ogniu" Jones Allan Frewin, Gary Chalk

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 176
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Papilon

Jones Allan Frewin to autor serii przeznaczonej dla dzieci w wieku od 7-11 lat o poszukiwaniu borsuczych koron. Ilustracje przygotował Gary Chalk.

Bohaterowie po zdobyciu feniksowego pióra na końcu poprzedniej części udali się w dalszą podroż. Po drodze jednak musieli stoczyć walkę z piratami, którzy napadli na Jaskółcze Gniazdo. Nie było łatwo, gdyż nie mieli żadnego doświadczenia w tej kwestii. Dodatkowo nie wszyscy uczestnicy bitwy mieli okazać się lojalni. Pióro feniksa cały czas jednak ciągnęło ich w stronę swojego właściciela...

Niezwłocznie po zakończeniu 2 tomu zabrałam się za kolejny, gdyż byłam bardzo ciekawa, jak potoczą się dalsze losy podróżników. Tym razem także musieli stawić czoło piratom, tylko, czy udało im się wyjść z tej walki zwycięsko? O tym przekonajcie się sami podczas zapoznawania się z tą serią. Ja ze swojej strony dodam tylko, że nie zabraknie Wam wrażeń. Pozycja nie jest może zbyt porywająca, jednak bardzo wciąga.

Styl autora jest prosty. Książkę czyta się wprost błyskawicznie i z wielkim zainteresowaniem. Ja uwielbiam serie o odnajdywaniu magicznych przedmiotów i piratach, więc ta jak najbardziej wpasowuje się w moje gusta. Jestem bardzo ciekawa kolejnych tomów i z niecierpliwością ich wypatruję.

Tomy można czytać oddzielnie, gdyż najważniejsze fakty są w jakimś sposób przypomniane. Dużo daje Prolog, który doskonale obrazuje sytuację bohaterów po zakończeniu poprzedniego tomu. Na końcu znajduje się także słowniczek, w którym znajduje się objaśnienie trudniejszych słów, które zostały oznaczone w książce gwiazdką. Jest to z pewnością sporym ułatwieniem dla czytelników.

Ilustracji nie ma za dużo, utrzymane są w odcieniach szarości. Nie są w żadnym stopniu kolorowe, nie ma ich jakoś znacznie, jednak doskonale współgrają z czytaną przez nas fabułą. Mi osobiście się podobają i cieszę się, że Gary Chalk wykonał je do tej serii..

,,Podzielone królestwo. Jaskółcze Gniazdo w ogniu" to już trzeci tom przygód Drepcika, Esmeraldy, Cezarego i ... może kogoś jeszcze. Serdecznie polecam Wam tą serię, jeśli nadal czujecie się dziećmi. Ja doskonale się czuję podczas zapoznawania się z nią.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


18 komentarzy:

  1. Wolę jednotomowe powieści, ale cieszę się, że tobie się podoba ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie dla mnie, ale ciekawa jestem ilustracji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapamiętam i polecę córce gdy już osiągnie odpowiedni wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście ciekawa seria. Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z literatury dziecięcej najbardziej lubię klasykę, ale na szczęście jest wielu innych czytelników, którym książka się na pewno spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasykę to ja też lubię, ale daję też szansę nowym ;)

      Usuń
  6. wydaje się świetne! i okładka zachęcająca, ale zaczęłabym od początku historii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że seria dla młodzieży sama chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę o niej pamiętać w przyszłości, jak zdobędę trochę więcej czasu, na razie jestem zawalona projektami, kolokwiami etc...

    OdpowiedzUsuń