Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 16 stycznia 2014

,,Niesforna Bułeczka. Bajka dla maluszka" Praca zbiorowa

Wydawca: Elżbieta Jarmołkiewicz
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 10
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Bajka dla maluszka to cykl książeczek, z którymi mogą zapoznać się już najmłodsi. Wydane zostały przez wydawnictwo Elżbieta Jarmołkiewicz.

Pewnego dnia dziadek poprosił babcię, aby upiekła mu bułeczkę. Położyli ją na parapecie, aby ostygła. Jednak Bułeczka już się wyleżała i wyruszyła w świat. Po drodze spotykała jednak kilka zwierząt, które chciały ją zjeść...

Jestem przekonana, że już kiedyś czytałam podobną bajeczkę na tych motywach, jednak nie mogę sobie teraz przypomnieć tytułu. Niemniej nie zmienia to faktu, że jest na tyle interesująca, że warto dać jej szansę. Lektura nie zajmuje wiele czasu, a bajka jest ciekawa.

Tym razem autorzy chcieli zwrócić uwagę na to, że nie każdego da się przechytrzyć, gdyż istnieją też ludzie, czy też inne istoty, które są mądrzejsze od nas. Nie należy uważać, że posiedliśmy już całą mądrość, gdyż możemy być później niezbyt miło zaskoczeni.

Książeczkę kupiłam już kilka miesięcy temu w kiosku za 1,50 zł. Korzystając z okazji zaopatrzyłam się od razu w kilkanaście pozycji, które za kilka lat będę czytała wraz ze swoimi pociechami. Przeczytałam już kilka z nich i na żadnej jeszcze się nie zawiodłam.

Ilustracje są ładne, kolorowe. Tekstu jest bardzo mało, więc mogą się z nią zapoznawać już nawet najmłodsze dzieci. Jeśli nie zrozumieją do końca treści mogą pomóc sobie w odbiorze ilustracjami, które znajdują się w tej bajce.

,,Niesforna Bułeczka. Bajka dla maluszka" to niezbyt długa opowieść o przebiegłości, którą chciała zastosować Bułeczka. Czy jej się to udało czy też nie dowiecie się podczas czytania tej krótkiej historii. Ja ze swojej strony mogę tylko dodać, że miło spędziłam z nią te kilka minut.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


23 komentarze:

  1. Właśnie takie cudne, proste bajeczki kocham najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, mam 2 małe dziewczynki w rodzinie, chętnie im kupię, a wcześniej sama przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy się skusze, ale bardzo okładka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam komu polecić. ;(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że ilustracje są ładne i kolorowe, bo większość maluchów na to głównie zwraca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę to książeczki kupuje się z przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba faktycznie można zacząć zbierać jakiś stosik dla przyszłych pokoleń :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tej serii nadal nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kiosku już jej nie ma, jedynie w księgarniach internetowych.

      Usuń