Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 8 stycznia 2014

,,Koszmarny Karolek i złowrodzy wrogowie" Francesca Simon

Wydawca: ZNAK
Data wydania: 2009
Format : Książka
Ilość stron: 192
Półka: posiadam
Do kupienia: Znak

Francesca Simon to amerykańska autorka kilkudziesięciu opowiadań dla młodzieży o Koszmarnym Karolku i Doskonałym Damianku. Oczywiście nie braknie także towarzyszy głównego bohatera, a książeczki cieszą się powodzeniem już od kilkunastu lat.

Tym razem autorka przygotowała dla nas zbiór 10 opowiadań. Nie zabraknie w nim tego o opiekunce Karolka, która jako jedyna zdecydowała się nimi zaopiekować, czy o konflikcie Karolka z wredną Wandzią dotyczących ich ,,obozów". Główny bohater będzie także miał wziąć udział w świątecznym przyjęciu w jego domu wraz ze swoim kuzynem Wojtusiem, któremu wywinie niezłą niespodziankę. Następnie pojawi się także w ich domu, w którym ... straszy. Jak widzicie podczas czytania tej książki wrażeń nam nie zabraknie!

Pewnie część z Was już o tym wie, że jak uczęszczałam jeszcze do podstawówki to uwielbiałam Koszmarnego Karolka. Ta miłość przetrwała do dziś, dlatego też kilka miesięcy temu zaopatrzyłam się w 3 pozycje Francesci Simon. Opisywana dziś przeze mnie jest już ostatnią z moich zbiorków, jednak mam nadzieję, że nie ostatnią, z którą przyszło mi się zapoznać.

Zbiór 10 opowiadań doskonale się sprawdza w chwili, gdy mamy ochotę na dłuższą lekturę. Poszczególne historie są na tyle krótkie, że ich lektura nie zajmuje wiele czasu. Ja osobiście lubię czytać całą książkę na raz, aby jeszcze dłużej móc czytać o interesujących przygodach Karolka. Niektóre z nich znałam już wcześniej, jednak z chęcią je sobie odświeżyłam.

Książka przeznaczona jest raczej dla mniejszych dzieci, choć myślę, że wielbiciele Koszmarnego Karolka z pewnością się nie zawiodą. Ja sama bardzo lubię wracać do twórczości tej pisarki, gdyż jej bohater szczególnie przypadł mi do gustu. Jeśli jednak nie lubicie takich łobuziaków z pewnością spodoba Wam się Doskonały Damianek, młodszy brat Karolka, który jest bardzo grzeczny i ułożony.

,,Koszmarny Karolek i złowrodzy wrogowie" to bardzo ciekawa pozycja, z którą warto się zapoznać, jeśli macie ochotę poczytać o śmiesznych sytuacjach z życia Karolka. Niesamowicie wciąga, a lektura nie zajmuje wiele czasu. Czasem miło znów powrócić do czasów dzieciństwa!

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


26 komentarzy:

  1. Kojarzę tą serię i muszę się za nią kiedyś koniecznie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pozycja dla dzieciaków;) i fajnie dla mam że mają taki przesiew;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powrócić do lat dzieciństwa. Oj tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygody Koszmarnego Karolka kojarzę raczej z telewizji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Internetu, w telewizji jakoś nie widziałam.

      Usuń
  5. Nie kojarzę w ogóle tej serii, dla dzieciaków ciekawa, ale dla mnie już niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie! Od "Koszmarnego Karolka" trzymam się z daleka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś, jak byłam młodsza czytałam to mojemu bratu, oboje lubiliśmy przygody łobuza Karolka. :-)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. znak była kiedys taka siec sklepowkomputerowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam kiedyś o tym Karolku ale nie znam tej postaci osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż nie jestem najmłodsza, to Koszmarnego Karolka uwielbiam - za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszmarnego Karolka oglądałam swego czasu jako bajkę w telewizji i chyba ja byłam ta bajką bardziej zainteresowana niż córka, z chęcią przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria o Koszmarnym Karolku jeszcze przede mną, ale mam na nią dużą chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany! To jest niemożliwe, że jak Ty chodziłaś do podstawówki to Karolek już był.
    Jak ja chodziłam do podstawówki to książki dla dzieci były zupełnie inne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno był, bo pamiętam, że chodziłam do biblioteki miejskiej sobie pożyczać.

      Usuń