Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 listopada 2013

,,Animal Magic. Bernard szuka domu” Holly Webb

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 144
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Holly Webb to autorka kilku serii dla dzieci. Bohaterami każdej z nich są zwierzęta. Najnowsza składa się z 7 tomów. Na polskim rynku do tej pory ukazało się 5 tomów serii Alimal Magic.

Lotka wciąż nie mogła uwierzyć w to, jak udało jej się zwyciężyć. Teraz miała jednak inne zmartwienie – była przekonana, że uratował ją ojciec, który zjawił się pod postacią jednorożca. Po zakończeniu przykrych zdarzeń z Olgą znów były najlepszymi przyjaciółkami. Pewnego dnia po szkole udały się do innego sklepu zoologicznego, gdzie Lotka zauważyła bardzo smutnego królika. Chciała mu jakoś pomóc, jednak za bardzo nie wiedziała jak. Dodatkowo jamniczka Sonia też nie była skora do pomocy...

Po skończeniu poprzedniej części byłam bardzo ciekawa, jak potoczyły się losy Lotki i jej magicznych przyjaciół. Minęło jednak trochę czasu zanim zabrałam się za tą pozycję. W przypadku tej książki o wiele szybciej zagłębiłam się w fabułę, gdyż wiedziałam już,  czym będę czytała. Styl autorki, jak zwykle szybko przekonał mnie do siebie.

W tej książeczce naprawdę sporo się działo. Zakończenie okazało się bardzo ciekawe, a jednocześnie poruszające. W trakcie czytania także nie zabrakło wzruszających momentów. Ta część bardzo mi się podobała i cieszę się, że mogłam ją przeczytać. Niebawem zabiorę się za czytanie dalszych przygód bohaterów.

Autorka tym razem starała się nam przekazać, jak ważna jest rodzina, nasi bliscy, przyjaciele. Musimy cały czas starać się o ich przyjaźń, nie zaniedbywać ich, nie dawać odczuć, że nie są już dla nas tacy ważni. Nieważne, czy są to zwierzęta, czy ludzie, gdyż każdy z nas ma swoje uczucia.

Dodatkowo należy dbać o to, aby nasi podopieczni mieli godne warunki do życia. Powinny mieć wygodne pomieszczenia do spania i w porę mieć dostarczane jedzenie. Wiadomo, zdarzają się tacy ludzie, którzy w ogóle nie dbają o swoje zwierzęta, jednak mam nadzieję, że będzie ich coraz mniej. W końcu sami nie chcieliby być potraktowani w taki sam sposób...

,,Animal Magic. Bernard szuka domu” to kolejna ciekawa pozycja Holly Webb, z którą warto się zapoznać. Nie trzeba czytać poprzednich części, aby zorientować się w fabule. Najważniejsze fakty zostały przypomniane. Książeczka z pewnością spodoba się młodszym czytelnikom, choć z pewnością i tym starszym pozwoli choć na chwilę wrócić do lat dzieciństwa.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


20 komentarzy:

  1. Nie czytałyśmy w domu jeszcze żadnej książki z tej serii, ale córce na pewno się spodoba, pobuszuję w bibliotekę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ta seria, mam nadzieje, że tez kiedyś całą uzbieram :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki powrót do dzieciństwa jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna recka! okładka słodziutka! pozycja dla dzieciaków jak nic;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne. Chyba nie dam rady się jej oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu książek, z pewnością sobie odpuszczę, ale młodszej osobie z chęcią by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej! Uwielbiam króliki! W dzieciństwie miałam jednego i do dziś tak jakoś pałam do nich niesamowicie ciepłymi uczuciami ;)

    OdpowiedzUsuń