Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 6 listopada 2013

,,Miś Łasuch. Bajeczki o zwierzętach” Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Elżbieta Jarmołkiewicz
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 10
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Wydawnictwo Elżbieta Jarmołkiewicz stworzyło serię książek o zwierzątkach.

Miś Łasuch uwielbiał wszelkie słodycze. Dlatego też, gdy dowiedział się, że niedaleko rosną maliny postanowił się po nie wybrać. Bez pomocy przyjaciół okazałoby się to jednak niemożliwe…

Na książkę natknęłam się przez przypadek. Zauważyłam w kiosku książeczki po 1,50 zł, więc zaczęłam je przeglądać. Bardzo trudno było mi się zdecydować na konkretną pozycję, jednak w końcu wybrałam ,,Misia Łasucha”.

Bajka zachwyciła mnie swoimi ilustracjami. Są one naturalne, wyraziste, utrzymane w neutralnej tonacji. Już przy szybkim przeglądaniu książki bardzo mi się spodobały.

Treści nie ma za wiele. Raptem kilkanaście zdań, jednak książeczka niesie ze sobą przesłanie. Warto mieć przyjaciół, którzy pomogą nam w potrzebie, na których możemy liczyć w każdej sytuacji. Tacy bliscy to prawdziwy skarb, o który trzeba dbać.

Dobro kiedyś do nas wróci, dlatego też dobrze pomóc tym, którzy potrzebują naszej pomocy. Czasem potrzeba tak niewiele, aby kogoś uszczęśliwić.

,,Miś Łasuch. Bajeczki o zwierzętach” to jedna książeczka z serii, z którą miałam okazję się zapoznać. Z pewnością jeszcze nieraz sięgnę po inne pozycje. Serdecznie Wam polecam, za niewielką cenę można zapoznać dziecko z ważnymi wartościami, którymi powinno kierować się w życiu.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


22 komentarze:

  1. Nie dla mnie, jestem na to za stara, niemniej jednak może zakupię komuś z młodszej części rodziny c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudna okładka. Od razu mnie ujęła i zapragnęłam kupić tę bajeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka! Kiedy będę mieć dzieci na pewno będę kupować miliony bajeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna dla mojego synka :) Nawet mamy inne bajeczki z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak będzie teraz otwarte to jeszcze też sobie dokupię.

      Usuń
  5. Świetna książeczka dla dzieci, super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała, cudna, pyszna, mniam, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie bajki, do tego jaka okładka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sama byłam mała to uwielbiałam takie krótkie bajeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka książeczka. Patryk i Wikusia byliby zachwyceni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótka książeczka, a i tak zawiera pewną naukę dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń