Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 14 października 2013

,,Wszystkie koszmary Koszmarnego Karolka” Francesca Simon

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2012

Format : Książka
Ilość stron: 209
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Francesca Simon to Amerykanka, spod pióra której wyszło już bardzo dużo opowieści o Koszmarnym Karolku.

Książka podzielona jest według spisu alfabetycznego. Pod każdą literą znajdują się rzeczy, których Karolek nie cierpi. Czasem są też przyrównane do Doskonałego Damianka, który ma odwrotne typy. Tych rzeczy, których bohater nienawidzi jest sporo.

Każda rzecz jest opisana w kilku zdaniach. Znajdują się także odnośniki do kolejnych rzeczy, aby można było powiązać osobę na przykład z jakimś zdarzeniem. Wspomniane są fakty, które miały miejsce na łamach powieści.

Całość uświetniają liczne ilustracje. Treść jest dość ciekawa, a niektóre sformułowania powodowały, że uśmiech gościł na mojej twarzy. Szczerze mówiąc spodziewałam się jakichś historii, a nie alfabetycznego spisu i opowieści o koszmarach Karolka, jednak to także nawet mi się podobało.

Lektura tej książki nie zajęła mi wiele czasu. Czytałam ją nieco ponad godzinę. Uważam, że będzie ona doskonałym dopełnieniem do serii o tym znanym chłopcu, jednak jeśli ktoś jeszcze go nie zna to odradzam rozpoczęcie przygody od tej pozycji.

Na jej korzyść przemawia też sztywna oprawa, dzięki czemu przetrwa dłużej. Książka przeznaczona jest dla dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej, jednak nieco starsi czytelnicy też z pewnością polubią Karolka.

,,Wszystkie koszmary Koszmarnego Karolka” to ciekawa pozycja, która akurat mnie nie zachwyciła w takim stopniu, jakbym tego oczekiwała. Niemniej nie żałuję, że się z nią zapoznałam.

Moja ocena:4 /6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


28 komentarzy:

  1. Czytałam pozycje z tej serii, kiedy byłam o wiele młodsza. Tak czy siak, miło wspominam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak książki dziecięce to już nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci w mojej szkole namiętnie zaczytują się w Koszmarnym Karolku :) Będę im polecać, po które części sięgać, dzięki Twoim recenzjom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam inną tej serri, zabawne

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAa juz wiem co dziecku kupię w prezencie świątecznym. Szukałam czegoś co bedzie podobne do Mikołajka i chyba znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Mikołajka nie bardzo można przyrównać do Karolka, ale polecam serdecznie ;)

      Usuń
  6. Kiedyś czytałem jakiegoś Koszmarnego Karolka, ale nie wiem, czy jeszcze będę miał okazję poznać inne jego przygody. Ale cała seria wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czytałam jakieś pozycje z Karolkiem, zabawne, ale teraz już chyba do nich nie wrócę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam przyjemność poznać Koszmarnego Karolka, który wzbudził we mnie pozytywne emocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bym chciała dowiedzieć się jakie koszmary dręczyły głównego bohatera i co konkretnie ma na sumieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. wyzywał brata od larwy, miał tajny klub, ale ktoś inny miał inny. Są też opisane jego sposoby na zarobienie pieniędzy oraz pewien incydent z prezentem Gwiazdkowym:)

      Usuń
  10. haha ale fajna okładka, rzeczywiście koszmarny ten Karolek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś ta bajka leciała w telewizji, oglądałam razem z córką, ale książki u nas jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam teraz na youtube, w telewizji nie kojarzę, żeby leciało.

      Usuń
  12. Karolek - fajnie brzmi z chęcią bym "przeleciała" tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak byłam młodsza, ta książka była modna i wiele osób ja polecało, ja jeszcze nie miałam okazji po nią sięgnąć, ale może uda mi się po nią sięgnąć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieciaki wprost przepadają za Koszmarnym Karolkiem :)

    OdpowiedzUsuń