Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 8 września 2013

Zabawy blogowe.



Zabaw blogowych jest bardzo dużo, co chwilę powstają kolejne, a blogerzy co chwilę piszą odpowiedzi na kolejne pytania :) Ja także nie jestem wyjątkiem, jednak, gdy już mam kilka wpisów z danej zabawy po prostu odpowiadam w komentarzu u autora, który mnie do niej zaprosił.

Zawsze staram się udzielić odpowiedzi, nieważne gdzie. Moim zdaniem nie udzielenie odpowiedzi jest niegrzeczne i po prostu wypada odpowiedzieć, nawet wtedy, jeśli co chwilę pytają nas o to samo:)

Zabawy blogowe są też dobrym przerywnikiem na blogu, gdy nie mamy nic nowego do dodania. Czytelnicy zawsze są tym zainteresowani dość licznie wchodzą w tego typu wpisy. Dlatego też dobrze mieć taki wpis w pogotowiu, gdy zabraknie nam czasu na inną notkę:)

Post na ten temat ukazał się także u :


21 komentarzy:

  1. Lubię zabawy blogowe, chociaż są czasami bardzo czasochłonne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię zabawy blogowe i nawet jeżeli nie nominuję nikogo od siebie to i tak staram się odpowiedzieć, bo przecież ktoś poświęcił czas, żeby dokopać się do mojego bloga i mnie zaprosić :) Podziękować trzeba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię zabawy blogowe, choć czasem odpowiedzenie na pytania, wybranie nominowanych osób i poinformowanie ich o nominacji trwa dłużej niż napisanie nie jednej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się wydaje, że ludzie wcale nie czytają odpowiedzi. Jak widzę tagi ,,%0 faktów o mnie, których jeszcze nie znacie" to raczej omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba, jako jedyna nie lubię brać udziału w zabawach blogowych, ale nie mam nic przeciw nim. Wszak wszystko jest dla ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię i nie lubię. To zależy od mojego nastroju i chęci na "zwierzenia". Jeżeli mam ochotę to napisze posta, jeżeli nie (co zdarza się również często) BARDZO grzecznie dziękuję i odmawiam. Nie uważam, żebym swoją odmową kogokolwiek zraniła. Przecież nie robię nic złego, a nie prosiłam się o nominację, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię zabaw blogowych. Zawsze grzecznie dziękuję. Chętnie odpowiadam, ale prywatnie. Mój wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja średnio lubię brać udział w takich zabawach, ale w przerywnikach pomiędzy recenzjami lubię robić różnego rodzaju tagi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też je lubię, zresztą miło jak ludzie nominują :) Mam jeszcze w zanadrzu 2, faktycznie zrobię je jak chwilowo nie będę mieć, co pisać :)

    OdpowiedzUsuń