Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 2 września 2013

,,Mój przyjaciel jerzyk” Dorota Krzowska-Ważna

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 40
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Zaczytani


Dorota Krzowska-Ważna to autorka książki dla dzieci o ptakach.

Sikorki miały sobie zrobić nowe gniazdo, jednak okazało się, że w okolicy mieszkał kot, który mógłby je zjeść. Jak w tej sytuacji postąpiły?

Kolejnego ptaka z kolei uważano za chuligana. Jak więc postąpił, gdy mały ptak potrzebował jego pomocy?
Książka nie jest za gruba, liczy raptem 40 stron. Dodatkowo znajduje się kilka bardzo wyrazistych, dość ciemnych ilustracji ptaków, jednak pomimo odcienia są one bardzo ładne i doskonale pasują do treści.

Autorka starała się zainteresować młodych czytelników rożnymi gatunkami ptaków, również tymi mniej znanymi. W jakimś stopniu jej się to z pewnością udało. Opowiadania niosą pewne przesłania. Rodzina zawsze powinna być najważniejsza, a nawet człowiek o niepochlebnej opinii potrafi się odpowiednio zachować w danej sytuacji.

Pozycja podzielona jest na 4 rozdziały. Treść jest dość prosta i nieskomplikowana, co sobie bardzo chwalę. Niektóre opowiadania podobały mi się bardzo, inne trochę mniej. Poziom jest trochę zróżnicowany.

Bardzo lubię książki o zwierzętach, więc i tą przeczytałam z ogromną przyjemnością. Opowieści o ptakach czytałam w ostatnim razie kilka, ta także mi się spodobała w tej kategorii.

,,Mój przyjaciel jerzyk” to ciekawa pozycja o ptakach, która spodoba się małym ornitologom i wielbicielom ptaków. Nie jest zbyt gruba, jej lektura nie zajmuje wiele czasu, warto ją przeczytać.

Moja ocena: 5/6
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



18 komentarzy:

  1. http://www.czyje.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award.html

    książka spodobałaby się mojej córce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej książki moje dziecko jeszcze nie miało. Twoja recenzja jest zachęcająca:) W Krakowie, w którym mieszkamy ciężko spotkać inne ptaki niż gołębie więc to coś dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna okładka. Mam nadzieję, że ilustracje w środku też przypadną do gustu mojemu szkrabowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest super... A jak w środku? Bo pewna mała księżniczka ma za niedługo urodziny i coś trzebaby pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym wyzwaniu "Odnajdź w sobie dziecko" :) Może go w sobie poszukam, ale na razie ograniczę się do stwierdzenia, że książka jest bardzo ładnie wydana - żywa i pełna kolorów, a właśnie takie lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiti, sądzę, że przyciemnienie ptaków to celowy zabieg, aby wyraźnie odznaczały się na tle pozostałych bohaterów i samej natury.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio czytasz o ptakach :)
    Ta pozycja w tym temacie wydaje mi się najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń