Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 1 września 2013

Blog dla siebie, czy dla czytelników.



Bloga prowadzimy dla siebie, czy dla czytelników? :) W pewnym stopniu odbiorcy są ważni i nie ukrywajmy, że każdemu z nas zależy na tym, aby choć paru ich było. Twierdzenie, że założenie bloga było potrzebne tylko po to, aby spisywać swoje odczucia, przepisy, czy przeczytane książki jest moim zdaniem bez sensu. Takie rzeczy można pisać w notatniku, a nie na blogu:)

Ja nie mam jakiegoś parcia na czytelników, choć nie ukrywam, że każde wejście, komentarz, czy obserwator motywują mnie do działania. Świadczy to o tym, że ktoś czyta to, co piszę i w jakimś stopniu jest zainteresowany treścią mojego bloga.

Posiadam swoje grono blogów, które odwiedzam, poszerzam je od czasu do czasu. Wchodzę na te blogi, bo lubię, a nie dlatego, że ich autor także mnie odwiedził i pozostawił swój ślad. To w końcu nie jest sensem mojego blogowania...

Bloga piszemy zarówno dla siebie, jak i dla czytelników. Gdy mamy gorszy dzień możemy się wyżalić, gdy coś nam się powiedzie - cieszyć się naszym sukcesem z innymi. Bardzo podoba mi się to, jak niektórzy czytelnicy są ze sobą wirtualnie zżyci, jak czytają każdą swoją notkę. Jest to miły objaw takiej internetowej przyjaźni:)

Czytelnicy są mile widziani na moim blogu, a właściwie prawie że najważniejsi. Bez nich blogowanie nie miało by wielkiego sensu. Jeśli nie chciałabym mieć odbiorców mogłabym pisać w notatniku:)

Z tego miejsca dziękuję także wszystkim, którzy mnie odwiedzają i dzięki którym moje blogowanie ma jeszcze większy sens !  

Post na ten temat ukazał się także u :

- Upadły czy Anioł
- Milena

26 komentarzy:

  1. Trochę się chyba oszukujemy mówiąc, że piszemy bloga tylko dla siebie. Ja traktuję swojego, z jednej strony jak notes, z drugiej jako możliwość dyskusji i poznania opinii innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba tak, bo blog mimo wszystko jest dla czytelników. Ja też lubię poznawać opinie innych ;)

      Usuń
  2. ja też pisze i dla siebie i dla czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w skrócie ujmę to tak- bloga piszę dla siebie z myślą o czytelnikach, z którymi mogę polemizować na temat danej książki itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałabyś coś przeciwko, gdybym notkę o tym samym temacie umieściła u siebie? Ciekawy temat podałaś do dyskusji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja piszę bloga, bo sprawia mi to przyjemność. Czytelnicy są też ważni, ale... na pewno nie najważniejsi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przyjemności to można sobie popisać w notesie, ale też lubię pisać na blogu ;)

      Usuń
  6. Od samego początku piszę dla czytelników. Założyłam bloga po to, żeby dzielić się z innymi moimi opiniami na temat zabawek i książek, które mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę dla własnej przyjemności i frajdy, ale ogromną radość mi sprawia jak czytelnicy Czytelni spędzają u mnie czas, komentują, po prostu są w jakiś sposób ze mną, to takie miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wrażenie, że jak wszystko, co ważne i wartościowe, blog jest trochę dla siebie, trochę dla czytelników. Mi pisanie o przeczytanych książkach porządkuje własne wrażenia w głowie. Prowadzenie bloga o aktywnościach związanych z dzieckiem (Szpilka w nudę) motywuje do wymyślania coraz to nowych atrakcji dla córki. A dodatkowo mam nadzieje, że ktoś jeszcze na tym skorzysta - zainspiruje się, znajdzie pomysł na wspólną zabawę. Bo każdy ma momenty, gdy w głowie pustka, a dziecko by się pobawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, takie blogi z zabawami dla dzieci też są ciekawe ;)

      Usuń
  9. W sumie to zakładałam bloga, żeby mieć do kogo pisać i trudno określić czy pisze dla siebie czy dla czytelników. Raczej dla odbiorców, bo bez nich nic nie miałoby sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się ;) czytelnicy są bardzo ważni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynałam od pisania dla siebie, a teraz piszę dla czytelników :) Fakt jest taki, że nawet jak pisałam dla siebie to potrzebowałam czytelników, potrzebowałam zdania innych na dany temat. Dlatego z zamkniętego bloga przeszłam do pisania publicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie cieszy pisanie bloga, a jak ktoś to lubi czytać to tym bardziej się cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę głównie dla czytelników. Trudno przecież, żebym recenzje pisała dla samej siebie, że już o kolumnie dyskusyjnej nie wspomnę - sama ze sobą mam dyskutować? Dla siebie piszę w tym sensie, że po prostu sprawia mi radość tworzenie każdego posta, każdy jeden sukces, czy to obserwator, czy komentarz, czy może po prostu jedno wejście więcej. Ale bez czytelników sensu by to nie miało żadnego.

    OdpowiedzUsuń