Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 31 sierpnia 2013

,,Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze” John Marsden

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 344
Półka: posiadam
Do kupienia: Merlin

John Marsden to autor 10-tomowej serii o młodych ludziach, którzy w czasie wojny przyczynili się do znacznego osłabienia okupanta.

Życie na farmie toczyło się swoim rytmem, jednak to wszystko miało się niedługo zmienić. Ellie mieszkała tylko z Gavinem, jednak podejrzewała, że nie mogą do końca czuć się tam bezpieczni. Czyhało na nich niebezpieczeństwo, które wkrótce miało dać o sobie znać. Zapowiedź tragedii była już bliska, jednak nikt do końca nie zdawał sobie z niej sprawy. Pewnego dnia Gavin został uprowadzony, nikt nie wiedział, gdzie się znajduje…

Serią zafascynował się już sporo czasu temu podczas zakupów w Internecie. Jako dodatek do zakupów mogłam wybrać sobie pierwszą część ,,Jutra” za niewielką opłatę. Skorzystałam więc z okazji, a seria wciągnęła mnie bez reszty. Co prawda przeczytałam tylko 5 tomów, a następnie 3 ,,Kronik Ellie”, jednak mam ogląd na całą treść.

Seria wiele wniosła do mojego życia i każdą pozycję czytałam z niemałym zainteresowaniem. Byłam ciekawa, co wydarzyło się u bohaterów, jak potoczyły się ich dalsze losy. Na stronie wyczytałam, że opisywana przeze mnie pozycja jest jednocześnie ostatnią opisującą losy Ellie i jej bliskich. Przyznam, że smutek ogarnia mnie na myśl rozstania się z bohaterami, jednak w końcu musiało to kiedyś nastąpić.

W tej części autor zaserwował nam ogrom wrażeń. Poprzez przerażenie, zaskoczenie, aż po zadowolenie ujawniające się na naszej twarzy. W jednej chwili czułam strach na myśl o dalszych losach postaci,  następnej zaś cieszyłam się, że ich losy potoczyły się w taki właśnie sposób. Zostało także rozwiązanych wiele niedokończonych wątków.

Wątek Ellie i Gavina dotyczący ich wspólnego mieszkania bez nadzoru dorosłych został także dość obszernie ukazany. Podobał mi się on bardzo i cieszę się, że autor zakończył go w taki sposób, jak można przeczytać na stronach powieści. Zakończenie spowodowało u mnie wielkie zadowolenie i z mniejszym żalem rozstałam się z bohaterami serii ,,Jutro”.

Książki bardzo mi się podobały, więc z pewnością będę o nich jeszcze rozmyślała. Twórczość autora bardzo przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś natknę się na jakąś jego pozycję, którą przeczytam z wielką przyjemnością.

,,Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze” to wspaniała pozycja, którą pochłonęłam bardzo szybko i nie żałuję, że postanowiłam zapoznać się z tą serią. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim się ona podoba, jednak warto samemu wyrobić sobie o niej własne zdanie.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


32 komentarze:

  1. O widzisz, a ja mam pierwszą część, ale tak leży i leży... a Ty już trzecią skończyłaś :)
    skoro zachęcasz może we wrześniu się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Utknęłam na piątej części serii "Jutro", chyba nie mój klimat. Pierwsze części nawet niezłe, ale potem coraz gorzej. Może dlatego, że nie interesuje mnie tematyka współczesnych wojen, wolę te średniowieczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam 5 i zaś te 3:)

      Usuń
    2. Ja też utknęłam na piątej części serii "Jutro" i jakoś dalej mnie nie ciągnie do tej serii i nie wiem, czy w tym przypadku skusze się na ,Kroniki Ellie''. Chyba raczej nie.

      Usuń
    3. Ta 5 chyba była jakaś taka przełomowa dla większości.

      Usuń
  3. Chyba jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko się wypowiadać nie czytając poprzednich części, ale wydaje mi się, że jednak nie przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie jestem po pierwszej części "Jutra" dopiero, ale myślę, że do "Kronik Ellie" też dojdę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej.. ja dopiero w pierwszej części, a tu już trzecia czeka! ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz więcej osób o tej części pisze ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś się nie spotykam z opiniami o tej części:)

      Usuń
  8. Eeeeee, no nie wiem..., jakbym przeczytała to bym wiedziała:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam serii"Jutro", może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzja dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    serdecznie pozdrawiam!

    PS> Mała prośba. Zaktualizuj sobie proszę baner mojego wyzwania, bo nadal wklejasz ten ze starym adresem strony naniesionym na grafikę baneru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że gdy skończę całą serię, to i za kroniki się wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z kim ostatecznie będzie Homer? Jak potoczą się losy Fi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przeczytać samemu. Większe emocje ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się i przeczytałam wszystkie poprzednie części, ale jako że tej nigdzie nie mogę dostać, po prostu jestem ciekawa jak potoczyły się losy mojego ulubionego bohatera:)

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc czytałam to już prawie rok temu i nie pamiętam, a nie mogę sprawdzić, bo już nie mam tej książki.

      Usuń
    4. Homer będzie z Ellie czy nie ? Muszę to wiedzieć xs Uwielbiam ,,Jutro", teraz czekają na mnie 2 ostatnie części Kronik. Niestety totalnie nie mam czasu na czytanie, a chce wiedzieć czy będą razem czy nie. Jak zacznę czytać, to nie będę robić nic innego, dlatego na razie muszę poczekać :P Ale chcę tylko wiedzieć. Z tego, co tu czytam wnioskuję, że chyba nie będą ze sobą :/

      Usuń
    5. Bardzo mi przykro, ale nie pamiętam. Też bardzo lubiłam tę serię i mogłabym ją czytać bez przerwy.

      Usuń