Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 16 sierpnia 2013

Życiowe piątki.



W tym tygodniu miałam wielkie plany czytelnicze, jednak nie tak dużo udało mi się przeczytać. Wcale się tym nie przejmuję, skupiłam się raczej na literaturze dla dorosłych, więc mieliście okazję czytać już kilka moich opinii i tych książkach:)

Skorzystałam także z okazji w Biedronce i nieznacznie się obkupiłam. Nie wiedziałam, na którą książkę się zdecydować, więc kupiłam wszystkie trzy.


Doszła do mnie także niespodziewana paczka, egzemplarz typowo dla mnie, nie spodziewałam się, serdecznie dziękuję:)


Tak poza tym to spędzam sobie czas powoli, jednak dni mijają mi błyskawicznie. Czytam sobie powoli, nie mam się po co śpieszyć. Zostało mi jeszcze kilka pozycji, które chcę przeczytać, więc będę sobie realizowała ten cel:)

Dodatkowo Mailalis przeprowadziła ze mną wywiad, a raczej rozmowę, dziękuję bardzo, a Was zapraszam do przeczytania- http://kulturka-maialis.blogspot.com/2013/08/jaka-ona-jest-kiti.html

Dodatkowo brałam udział we wpisie z biżuterią - 

Jutro także wybieram się na spotkanie, więcej napiszę już niebawem:)

A już za 2 dni wpis o tajemniczej rocznicy, pamiętacie jeszcze?:)

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie w te mniej słoneczne dni i życzę Wam udanego weekendu!

17 komentarzy:

  1. też skorzystałam z biedronkowej promocji:)
    już zabieram się do czytania wywiadu:DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiły twoje Bajki, więc czekam na ich recenzje. Ponadto też niebawem będę czytać ,W imię miłości'' :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga, wyglądasz bardzo kobieco w brzoskwiniowej stylizacji. Dobrze, że zmieniłaś profilowe zdjęcie, teraz widać, jaką masz miłą aparycję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę miłego weekendu i rzucę zaraz oko na wywiad. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zakupach w Biedronce byłam nieco egozistyczna, bo kupiam tylko książki dla siebie, a nic mojemu braciszkowi. Traz jest mi głupio ;/
    Obserwuje, jak masz chęć i ci sie u mnie podoba, zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne książeczki w Biedronce dorwałaś :) Sama chętnie bym je zakupiła dla mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze się wybrać do Biedronki :) plany czytelnicze też miałam ambitne na ten tydzień, niestety nic z nich nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  8. te promocje w Biedronce mnie całkiem wykończą :)

    OdpowiedzUsuń