Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 17 sierpnia 2013

,,Brajan i ogniowe smoki” Andrzej Żak

Wydawnictwo: Skrzat
Data wydania: 2010
Format : Książka
Ilość stron: 264
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Andrzej Żak to autor opowieści opartej na faktach. Brajan Chlebowski zginął w pożarze, ratując pozostałych mieszkańców budynku. Jemu już nie udało się przeżyć.

Brajan wiódł zwyczajne życie. Wraz z bratem mieszkał z babcią, rodzice pracowali za granicą. Bywały lepsze i gorsze chwile w życiu, jednak wszystko jakoś toczyło się do przodu. Pewnego dnia jednak wybuchł pożar, w którym Brajan uratował rodzinę. Sam niestety przeniósł się do krainy smoków, gdzie miał do wykonania zadanie, a także czekały go niesamowite przygody. Jak skończyła się jego opowieść?

Książkę mam w swojej biblioteczce od kilku miesięcy, jednak jakoś nie było mi z nią po drodze. Bardzo chciałam ją przeczytać, jednak zawsze jakaś pozycja wciskała mi się w kolejkę. W końcu jednak korzystając z wolnego popołudnia postanowiłam poświęcić jej swój czas.

Całość została napisana w sposób prosty, choć fabuła jest bardzo wzruszająca i poruszająca. Brajan, ratując bliskich, poświęcił własne życie. Wykazał się niesamowitą odwagą. Prawdziwy Brajan Chlebowski także tak uczynił. Dodatkowo dzięki jego poświęceniu i zgodzie rodziców, którzy oddali jego narządy do przeszczepu udało się uratować 3 dzieci!

Pozycje pisane na faktach są niezwykle trudne, jednak cieszę się, że ta powieść ujrzała światło dzienne. Jest to książka przeznaczona dla dzieci, z pewnością wiele z niej wyniosą i być może zrozumieją, co to znaczy poświęcić się dla bliskich i dobra innych ludzi.

Książkowy Brajan przeniósł się do krainy smoków, gdzie dobro mieszało się ze złem, nie zabrakło fałszywych i zakłamanych bohaterów, którzy działali tylko na swoją korzyść. Miał szanse poznać magiczne istoty, a także uwierzyć w to, że to, co z pozoru wydaje się złe wcale nie musi takie być. Dlatego też nie osądzajmy nikogo po pozorach, dajmy sobie szansę na własną, dogłębną ocenę. Nietrafna opinia może często zmienić czyjeś życie…

Pozycje nie jest za gruba, jej przeczytanie zajęło mi niewiele czasu. Zakończenie było dla mnie zdumiewające i poruszające. Cieszę się, że tytułowy Brajan skończył tak, jak skończył. Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy, jaki zaserwował nam autor.

Ostatnio mam ochotę na takie dziecięce pozycje, więc tym bardziej cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z twórczością Pana Andrzeja Żaka, którego twórczość do tej pory była dla mnie obca.

,,Brajan i ogniowe smoki” to fantastyczna pozycja o poświęceniu, oddaniu bliskim, a także poświęceniu dla nich życia w imię wyższych wartości. Warto poświęcić jej swój czas.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


12 komentarzy:

  1. Kolejna książka dla dzieci, po którą ja nie sięgnę, ale że zrobią to kiedyś moje dzieci - bardzo możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna ciekawa książka dla młodszych czytników:)
    http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnoscia gdybym zobaczyla ja w bibliotece czy w ksiegarni nigdy bym po nią nie sięga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mały szkrab nie przepada za smokami. Boi się ich. Woli zdecydowanie kotki, myszki, pieski itp., dlatego tym razem jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam twoją chęć do czytania książek dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko nadzieję, że mali czytelnicy nie będą szukali sposobu by znaleźć się taj jak Brajan w krainie smoków.

    OdpowiedzUsuń