Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 7 sierpnia 2013

,,Światełko odblaskowe” Barbara Derlicka


Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2010
Format : Książka
Ilość stron: 12
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, WAM

Barbara Derlicka to autorka edukacyjnych książek dla dzieci

Książka ma na celu uświadomienie dzieciom, jak powinny poruszać się po drodze oraz kiedy przechodzić przez ulicę.

Pozycja pomimo swojej małej objętości napisana jest mniej lub bardziej składnymi rymami, ważniejsze słowa są napisane drukowanymi literami, aby łatwiej zwrócić na nie uwagę.

Obrazki są bardzo ładne, wyraziste, kolorowe, cudowne. Bardzo mi się podobają i doskonale obrazują sytuację na drodze.

Dodatkowo do książki dołączone jest światło odblaskowe, zwykła naklejka, jednak jakże potrzebna podczas przechodzenia ulicami wieczorem. Dzięki niej kierowcy będą nas lepiej widzieć.

Sporo dzieci musi dochodzić do szkoły, czy wracać do domu, gdy jest jeszcze ciemno. Nie każdy ma komfort mieszkania blisko i szybkiego przejścia drogi. Dlatego warto zwracać uwagę na kwestie bezpieczeństwa. W końcu do wielu wypadków dochodzi wtedy, gdy kierowca nie widzi pieszego.

Postanowiłam teraz skupić się na książeczkach edukacyjnych, gdyż jak już dawno temu wspominałam bardzo lubię książeczki z przesłaniem. Ta nadaje się do tego doskonale. Cena 7 złotych jest bardzo niska w porównaniu do tego, że może uratować życie przechodnia.

Twórczość autorki była mi obca, jednak już teraz wiem, że jeszcze nie raz sięgnę po jej pozycję. W planach mam już ,,Jesienne zabawy”. Mam nadzieję, że również mi się spodobają.

,,Światełko odblaskowe” to pozycja dla małych przechodniów, którzy będą musieli wybrać się sami. Dzięki tej pozycji może choć trochę uchronią się od wypadku, który może wydarzyć się na drodze.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


17 komentarzy:

  1. Jak już kiedyś pisałam, daleko mi do odbiorcy dziecięcej literatury, ale jak kiedyś na świecie pojawi się małe Maialisiątko, będę znawcą tematu i to dzięki Tobie ;)

    U mnie sporo książek na sprzedaż (a pewnie będzie jeszcze więcej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa i zarazem mądra książeczka. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie słyszałam o tej książce a tematyka dość fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książeczka dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie książeczki które przekazują dzieciom pewne informacje w odpowiedni dla nich sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię książki z przesłaniem, a temat tej jest bardzo życiowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie takie książki mnie nie interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla najmłodszych to na pewno świetna pozycja, bo czegoś uczy i bawi.
    A 7 zł dla rodzica to żaden wydatek.

    OdpowiedzUsuń