Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 28 lipca 2013

,,Sekrety małej poduszki” Katarzyna Prudło

Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 36
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, WAM

Katarzyna Prudło to autorka książeczki dla dzieci na dobranoc, do której dołączony jest także audiobook.

Całość składa się z kilkunastu krótkich wierszowanych opowieści dla najmłodszych. Są one tak skonstruowane, że mają pomóc naszej pociesze zasnąć. Z tym muszę się całkowicie zgodzić. Sama podczas ich słuchania z chęcią poszłabym spać.

Gdy decydowałam się na tą pozycję nie miałam pojęcia, że dołączona jest płyta. Było to dla mnie miłym zaskoczeniem i od razu zabrałam się za słuchanie. Czyta sama autorka, co jeszcze bardziej udoskonala książeczkę i jej treść.

Głos autorki jest miły dla ucha, dokładnie, wyraźnie wymawia słowa, stosuje różne intonacje. Muszę przyznać, że słuchałam kilkakrotnie, chociażby po to, aby posłuchać tych ciekawych opowieści na dobranoc.

Ilustracje nie są jakieś idealne, są zwyczajne, dziecięce. Jak najbardziej oddają przesłanie książki. Co najważniejsze są naturalne.

Treść jest krótka, jednak treściwa. Cel został osiągnięty, wiersze są skoczne, bardzo szybko i z przyjemnością się je czyta. Wydanie w sztywnej oprawie powoduje, że pozycja pomimo dotyku małych rączek nie ulegnie tak szybko zniszczeniu.

Twórczość autorki nie była mi obca. Kilka miesięcy temu czytałam ,,Wielka chmura, brat i ja” właśnie autorstwa pisarki, która również mi się spodobała.

,,Sekrety małej poduszki” to ciekawa pozycja w bardzo okazyjnej cenie, biorąc pod uwagę fakt, że mamy książkę z płytą. Będzie doskonała na prezent, a także do poczytania całą rodziną przed snem.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


16 komentarzy:

  1. Fajnie, że do tej książeczki dołączona jest płyta. Można sobie wtedy zrobić rodzinne słuchowisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Można śledzić tekst z nagraniem:)

      Usuń
  2. Fajna pozycja, zwłaszcza, jak rodzic już wymięka przy wieczornym czytaniu, a dziecko nie chce spać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczka, i fajnie że z płytką, która można dziecku wieczorem przed snem puścić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojej kuzynki , spodobało by jej się :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, uwielbiam takie śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mi się taka trafiła z płytą, ale fajna sprawa ;)

      Usuń
  6. Fajnie, że z płytą. Czasem można iść na łatwiznę, bajkę włączyć, a samemu zająć się obowiązkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo ciekawe rozwiązanie z tą płytką :)

    OdpowiedzUsuń