Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 9 lipca 2013

,,Ostre przedmioty" Gillian Flynn

Wydawnictwo: G+J
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 360
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, G+J

Gillian Flynn zadebiutowała powieścią ,,Ostre przedmioty”. Do tej pory na polskim rynku ukazały się jeszcze takie pozycje, jak ,,Mroczny zakątek”, czy ,,Zaginiona dziewczyna”.

Camille po latach musiała zmierzyć się ze swoją przeszłością. W jej rodzinnym mieście doszło do zabójstwa jednej dziewczynki, druga została uprowadzona. Był to doskonały temat na artykuł, którego miała się podjąć, szef nie pozostawił jej wyboru. Musiała pokonać demony przeszłości i znów tam pojechać. Nikt nie ucieszył się z jej przybycia, mieszkańcy byli niechętni, policja nie chciała współpracować. Rozpoczęła się walka z czasem o życie drugiej dziewczynki….

Książkę chciałam przeczytać już od chwili, gdy zauważyłam ją w zapowiedziach. Zanim jednak tak się stało musiało upłynąć trochę czasu. Niemniej w chwili, gdy po nią sięgnęłam wiedziałam, że jest to bardzo dobry thriller, który przeczytam z przyjemnością. Tak też się zresztą stało.

Kilka miesięcy temu miałam przyjemność przeczytać ,,Zaginioną dziewczynę” tejże autorki, więc wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Debiut pisarki przerósł jednak moje najśmielsze oczekiwania! Zakończenie fenomenalne. Gdy tylko zaczęto podejrzewać potencjalnych sprawców już przypuszczałam, że byłoby to za proste, aby zabójcą okazał się jeden z nich. Czy miałam rację?

Styl autorki jest prosty, książka wciąga od początku, jej czytanie jest przyjemnością. Razem z Camille rozwiązujemy tajemnicze zabójstwa i towarzyszymy rozmowom w rodzinnym miasteczku. Miejscowość kryje przed główną bohaterką nie jedną tajemnicę, której będzie musiała stawić czoła.

Bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na lekturę ,,Ostrych przedmiotów”. Nie żałuję ani chwili, którą poświęciłam tej pozycji gdyż wiem, że było warto. Z chęcią przeczytałabym także ,,Mroczny Zakątek”, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić mój mały cel.

Sam tytuł już przyciąga uwagę. Nie miałam pojęcia,  z czym miałby mi się kojarzyć do czasu, aż nie przeczytałam pozycji i nie powiązałam pewnych faktów. Mogę powiedzieć tylko tyle, że przed Wami trzymająca w napięciu, straszna, a zarazem wciągająca powieść, której z pewnością warto poświęcić swoją uwagę.

,,Ostre przedmioty” to niespodziewanie dobry debiut kryminalny Gillian Flynn, który powinien spodobać się miłośnikom tego gatunku. Czegoś takiego jeszcze z pewnością nie czytaliście!

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


29 komentarzy:

  1. Sama fabuła książki już jest bardzo zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się za nią rozglądać :) bo brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak wiesz trilerów praktycznie nie czytuję, jednak moja mam tak. ;) Polecę jej ten tytuł może jej się spodoba. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ponadto Ostre przedmioty są lekturą ukazującą brutalną prawdę w bardzo obrazowy sposób - autorka nie unika określania wprost ani przygodnego seksu, ani okrucieństw, których dopuszczała się młodzież, ani problemu głównej bohaterki z okaleczaniem się.

    Mi też ta książka ogromnie się spodobała. Myślę, że za jakiś czas przeczytam ją znowu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba nie będę do niej wracała, bo wciąż będę miała w pamięci fabułę z pierwszego czytania:)

      Usuń
  5. Ostatnio zaczynam się przekonywać do kryminałów, więc ta pozycja znajduje się na mojej liście Must Read.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio na nowo namiętnie zaczytuje się w kryminałach, dlatego bardzo chętnie poszukam ,,Ostrych przedmiotów''.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, aby był szczytem moich osiągnięć, ale dzięki :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością tej autorki, a coś mi się wydaje, że jej ksiażki mogą przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... chciałabym przeczytać, tak jak Meg będę szukać :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie zachęciłaś! Jak ją dorwę, to... przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ochoty na razie na takie książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała recenzja! Aż nie mogę uwierzyć, że znajduję opinię o takich książkach u Ciebie. Zazwyczaj książki dla dzieci i młodzieży, a tu taka diametralna zmiana. Jestem pod wrażeniem! W dodatku narobiłaś mi chęci na tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać te słowa. Czasem też potrzebuję odmiany, a rzadko kiedy trafiam na dobry kryminał dlatego nieczęsto je recenzuję.

      Usuń
  14. Zapraszam do mnie na ciekawy konkurs:

    http://skrytkaslow.blogspot.com/2013/07/konkurs-z-okazji-5-555-wyswietlen-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię dobre thrillery :)) Nie omieszkam przeczytać jak spotkam :)

    OdpowiedzUsuń