Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 14 czerwca 2013

Życiowe piątki.



Oficjalnie mogę oświadczyć, że zajęcia na uczelni z dniem dzisiejszy, dobiegły końca:) Teraz czekają mnie 2 tygodnie sesji - mam 3 egzaminy i zaś udaję się na długie, zasłużone wakacje:)

Szczerze to w tym tygodniu zmęczyłam się bardziej, niż, jakbym chodziła co chwilę na zajęcia. Mieliśmy prawie same wpisy, z niektórych przedmiotów kończyliśmy materiał. Tydzień jednak strasznie mi się dłużył. Z jednej strony to nawet lepiej, gdyż możecie spodziewać się dużej ilości recenzji w najbliższej przyszłości. Znajdzie się coś z literatury dziecięcej, obyczajowej, fantastyki , a także romans.

Z chęcią bym sobie odpoczęła, ale nie bardzo mam taką możliwość, więc do dzieła :D

22 komentarze:

  1. eee tylko 3 egzaminy, co to dla Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się ciesze że mam w tym roku najdłuższe wakacje w życiu :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu... Właśnie, właśnie powodzenia. Ale dasz radę, kto da jak nie Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A w sumie nigdy nie pytałam, więc, jeśli mogę...
    Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Jak dobrze pójdzie, od środy mam wakacje :) więc Tobie życzę tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, jak najlepszych wyników ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń