Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 14 czerwca 2013

,,Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna” John Marsden

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 296
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


Autor to wspaniały australijski pisarz, który zachwyca czytelników na całym świecie bardzo udaną serią ,,Jutro". Na polskim rynku ukazały się już także dwa tomy ,,Kronik Ellie”.

Ellie i Gavin nie mieli łatwego życia, na szczęście wszystko zaczęło się powoli układać. Mieli pieniądze na uregulowanie wszystkich opłat. W ich życiu jednak brakowało radości. Dziewczyna wciąż wspominała śmierć rodziców, chłopiec również nie miał żadnych bliższych krewnych, choć czy aby na pewno? O tym miał się niedługo przekonać!

Wyzwolenie nadal działało, szykowała się kolejne akcja, czego bohaterka bardzo szybko się domyśliła. Ze względu na ryzyko utraty życia postanowiła nie brać w niej udziału. Gavin korzystając z nieuwagi pozostałych potajemnie wymknął się na miejsce walki…

Książka jest bardzo ciekawa i mądrze napisana. Przeczytałam ją z przyjemnością prawie w jeden wieczór. Żal było mi się z nią rozstawać, chciałam poznać dalsze losy bohaterów już do końca. Jest to taka książka, którą chce się przeczytać na jeden raz, gdyż inaczej nie można zasnąć.

W tej części na jaw wyszły nowe informacje z życia Gavina i Ellie. Tylko, czy miały one pozytywny wydźwięk? Czy dzięki nim bohaterowie mieli stać się szczęśliwsi? Kto był szefem Wyzwolenia?
Bohaterowie nadal narażali się na niebezpieczeństwo. Nie zabrakło sytuacji grozy, kilka razy otarli się o śmierć. Czy jednak wszystkim udało się przeżyć?

Po pozycje Johna Marsdena mogę sięgać w ciemno, gdyż wiem, że podczas ich czytania nigdy się nie zawiodę. Są na tyle ciekawe, że większość czytelników znajdzie w nich coś dla siebie. Ja osobiście jestem zachwycona całą twórczością autora!

Już teraz z niecierpliwością wyczekuję kolejnych części cyklu. Zakończenie może nie było zbyt powalające, jednak w jakiś sposób zachęca do sięgnięcia po kontynuację Kronik.

,,Kroniki Ellie 2. Nieuleczalna” to wspaniała pozycja, która spodoba się miłośnikom serii ,,Jutro”. Jest jej doskonałą kontynuację. Mi się bardzo podobała!

Moja ocena : 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


16 komentarzy:

  1. Mam ogormną ochotę na całą serię "Jutro" jednak jakoś nie moge się połapać w tych wszystkich "Kronikach" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam "Jutro" w domu, ale wymieniłam bo byłam przerażona tymi wszystkimi częściami i nie wiem czy warto się w to zagłębiać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam pierwszej części, w ogóle nie miałam styczności z tym autorem. Może czas to nadrobić ? Tymczasem zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie czekam, aż pierwsza część "Jutro" będzie w bibliotece.

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jutra" nie czytałam, więc kontynuacji tym bardziej. Jak na razie mam w planach w końcu przeczytać tę pierwszą część.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak na razie jeszcze nie skończyłam pierwszej części, a przez recenzje mam chrapkę na kolejną serie. ;)
    Został mi 7 tom, więc niedługo.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    serdecznie pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w serii ,Jutro' stanęłam na 5 tomie, więc muszę jeszcze dwa kupić i przeczytać a potem sięgnę po ,,Kroniki Ellie''.

    OdpowiedzUsuń