Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 7 czerwca 2013

Życiowe piątki.



Ten tydzień był dla mnie wyjątkowo ciężki - co chwilę jakieś zaliczenie, poprawki, pisanie prac zaliczeniowych. Nie miałam chwili oddechu, jednak mimo wszystko starałam się czytać książki. Już niedługo możecie spodziewać się wspaniałego ,,Domu na Sycylii", ale nie tylko:)

Pochwalę się jeszcze, że ostatnio udało mi się wygrać książkę u Pani Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Otrzymałam możliwość wyboru pozycji - zdecydowałam się na ,,Zakład o miłość". Do zebrania całej biblioteczki została mi jeszcze jedna pozycja autorki:) Bardzo się cieszę i dziękuję!

Przede mną jeszcze tydzień zajęć i następnie 2 tygodnie sesji. Z niecierpliwością wyczekuję już wakacji. Z pewnością nie będę tylko leżała, już teraz planuję, ile to ja nie przeczytam. Plany planami, ale zobaczymy, jak to będzie w rzeczywistości:)

W planach mam także wyjazd do Torunia, aby choć trochę zwiedzić miasto. Tylko z doborem terminu jest trudna decyzja...

A jak Wam minął tydzień?

12 komentarzy:

  1. Tydzień minął mi dość dobrze. Trochę gorzej pod względem książkowym, bo nie przeczytałam tylko jedną, ze względu na naukę. :/ Sądzę, że w ten weekend sobie trochę nadrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Den Torunia to w sierpniu ; p
    Gratuluję wygrania książki ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wita Cię serdecznie:) Pierwszy raz u Ciebie goszczę. Gratuluję wygrania książki. Przy okazji też się pochwalę, że dotarły do mnie w tym tygodniu dwie nagrody książkowe. Uwielbiam, gdy los się do mnie uśmiechnie:) Dlatego ten tydzień uważam za bardzo udany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej. Czytałam ,,Zakład o miłość'' i uwielbiam tę książkę. Mam nadzieję, że tobie również się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tydzień mija naukowo, bo sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie podobnie jak u Ciebie - zaliczenia, zaliczenia, zaliczenia :) dopiero dziś mam chwilę oddechu, a jutro znowu nauka...

    OdpowiedzUsuń