Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 26 czerwca 2013

,,Nieśmiały prosiaczek” Holly Webb

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 96
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Nieśmiały prosiaczek” Holly Webb

Holly Webb to autorka bestsellerowych książek dla dzieci, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony czytelników.

Molly tym razem wraz z całą klasą udała się na farmę. W drodze w autobusie jej i koleżance Alice dokuczał pewien chłopiec, Ben. Po dotarciu na miejsce dziewczynkom wydawało się także, że chce skrzywdzić prosiaczka. Molly jednak zauważyła, że zwierzątko jest bardzo nieśmiałe i wyznało, że chłopiec nie chciał go skrzywdzić. Dlaczego więc był taki arogancki w stosunku do innych… ?

Pozycja to piąta część z serii Magic Molly, która ukazała się na polskim rynku nakładem wydawnictwa Znak Emoticon. Po udanej opowieści o kaczce postanowiłam przeczytać także tą o prosiaczku. Tym razem również się nie zawiodłam na twórczości autorki.

Książeczka napisana jest w sposób prosty, lekki, życiowy. Znajdują się w niej także liczne czarne ilustracje. Nie jest to zbyt gruba pozycja, którą przeczytałam dość szybko i z ogromną przyjemnością. Pomimo tego, że jest przeznaczona dla młodszych czytelników ja nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

Autorka tym razem poruszyła problem oceniania kogoś pod względem jego zachowania. To, że ktoś jest opryskliwy i arogancki nie oznacza wcale tego, że tak naprawdę w głębi duszy jest nieśmiały, a  swoim zachowaniem chce zaimponować innym i zwrócić na siebie uwagę pozostałych. Nie warto oceniać ludzi po pozorach, gdyż mogą być one bardzo zawodne w ocenie kogoś!

Seria Magic Molly opowiada o dziewczynce z magicznymi zdolnościami. Molly potrafiła słyszeć i rozmawiać z niektórymi zwierzętami. Ja przeczytałam tylko 2 ostatnie części – o kaczce i prosiaczku. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się przeczytać pozostałe części z tego cyklu.

,,Nieśmiały prosiaczek” to warta uwagi pozycja Holly Webb, która w swoich pozycjach zawsze stara się poruszyć jakiś ważny, uniwersalny, a zarazem życiowy temat. Dlatego moim zdaniem warto zapoznawać się z jej pozycjami nawet wtedy, gdy lata dziecięce mamy już dawno za sobą.

Moja ocena : 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


19 komentarzy:

  1. hehe i kolejna fajna książeczka :)) Wprost dla mnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek uwielbia malutkie prosiaczki, więc powyższa książeczka będzie dla niego idealna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste historie, brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem że język polski jest bogaty i nie trzeba przeklinać, ale okładka jest zajebista :) a cd książki powiem cioci żeby poczytala młodszej kuzynce zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że świnki cieszą się dużą popularnością: powstają o nich zarówno książki, jak i filmy (mam tu na myśli "Babe - świnka z klasą"). ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. okładka urocza, treść wydaje się ciekawa, muszę zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. książka nie dla mnie, ale będę ją miała w pamięci na zaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wreszcie sięgnąć po te książeczki, choć może najpierw przeczytam coś ze starszej serii - "Zaopiekuj się mną"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z serii ,,Zaopiekuj się mną" mam 3 książeczki, również bardzo ciekawe:)

      Usuń