Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 24 czerwca 2013

,,Kaczka przynosząca szczęście” Holly Webb

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 96
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Kaczka przynosząca szczęście” Holly Webb

Holly Webb to autorka kilkudziesięciu książek dla dzieci, które cieszą się niezmiernym zainteresowaniem.

Molly miała magiczną zdolność, potrafiła słyszeć i rozmawiać z niektórymi zwierzętami, o czym można było przekonać się w poprzednich część ich serii ,,Magic Molly”. Tym razem całą rodziną udali się na festyn wielkanocny, gdzie miało odbyć się szukanie wielkanocnego jajka. Molly szybko zgubiła jednak swoją drużynę i sama wyruszyła na poszukiwanie nagrody. Nagle usłyszała mówiącą do siebie kaczkę, która szukała swojego magicznego jajka…

O serii Magic Molly trochę czytałam wcześniej podczas przeglądania różnych blogów. Sama mam w domu 3 książeczki z Zielonej Sowy, dlatego tym chętniej postanowiłam zebrać więcej książeczek tej autorki. Tym razem podczas czytania tej pozycji także się nie zawiodłam.

Powieść nie jest za gruba, przeznaczona raczej dla młodszych dzieci, choć mi osobiście także się podobała. Zawiera dość sporo czarnych obrazków, dzięki którym lepiej można wyobrazić sobie niezbyt skomplikowaną treść.

Język jest prosty, zrozumiały, książeczkę przeczytałam bardzo szybko i z przyjemnością. Z pewnością jeszcze nieraz zapoznam się z twórczością autorki, która bardzo mi się podoba.

Holly Webb poruszyła bardzo ważny problem rywalizacji za wszelką cenę. Nie zawsze wygraną musi być główna nagroda, czasem ważniejsze są wartości duchowe, emocjonalne. Pomoc potrzebującym jest ważniejsza, niż miejsce na podium. Czasem niektórzy o tym zapominają i za wszelką cenę chcą wygrać!

Kaczuszki to bardzo mądre stworzenia. Bardzo podoba mi się to, że autorka w swoich książkach umiejscawia zwierzątka, które z pewnością są bliskie młodszym czytelnikom. Dzięki pozycjom autorki uczą się, jak postępować w danych sytuacjach. Książki zawierają ponadczasowe, uniwersalne zasady, są umoralniające.

,,Kaczka przynosząca szczęście” to ostatnia część serii Magic Molly, którą nie trzeba czytać po kolei, gdyż wydaje mi się, że każda z nich zawiera opowieść o innej przygodzie Molly.

Moja ocena : 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


8 komentarzy:

  1. Gdybym chciała mojej chrześnicy kupić wszystkie książki, które polecasz, zabrakłoby mi kasy na życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kaczuszki hehe, to pewnie i książka by mi się spodobała. Taki powrót do dzieciństwa na wieś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gandalf jestt moim książkowym bogiem ; p, ale tej książki nie widziałam!!! chce ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Holly Webb to najbardziej poczytna autorka w mojej szkolnej bibliotece.
    Niedawno u kogoś w stosiku publikowanym na blogu widziałam zupełnie inną jej pozycję, nie pochodzącą z serii o zwierzątkach. Zaciekawiło mnie to... no ale oczywiście już mi umknął tytuł zanim go sprawdziłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ja kojarzę tylko tych ileś serii o zwierzątkach ;)

      Usuń