Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 2 czerwca 2013

Czy pisanie bloga jest czasochłonne?



Czy pisanie bloga jest czasochłonne? Temat, jak najbardziej godny tego, aby się z nim bliżej zapoznać.

Dopóki sama nie założyłam bloga myślałam, że to wszystko tak łatwo przychodzi. Codziennie pojawia się nowy post, jest ładny szablon, wszystko dopracowane. Niestety, aby tego dokonać trzeba się temu poświęcić bez reszty i zajmować tylko tym.

Ja akurat prowadzę bloga głównie książkowego z krótkimi wpisami o moim życiu codziennym. O ile wpisy życiowe nie zajmują mi tak wiele czasu tak te z recenzjami pochłaniają go, aż za dużo. Już na samo przeczytanie książki potrzebuję kilka godzin ( zależy też od objętości ). Następnie przemyślenia, pisanie recenzji, obrabianie tej całej otoczki - to już nie jest moment.

Jak jest blog to dobrze by było, gdyby byli także czytelnicy. Staram się każdego odwiedzać w miarę regularnie, jednak niestety coraz gorzej mi to wychodzi. Na obejrzenie wszystkich znajomych blogów, czy porozmawianie z kimś jest potrzebne dużo wolnego czasu, który nie zawsze się ma.

Jednym słowem z czasem pisanie bloga staje się przyjemnością, nie zajmuje, aż tak dużo czasu. Najtrudniejsze są początki i dopracowanie wszystkiego. Zaś już z górki:)

A Wy co o tym sądzicie? :)


Post na ten temat ukazał się także u :


35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie blog pochłania bardzo dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z Tobą. Zakładając bloga oczywiście nawet nie myślałam, że będzie łatwo. Pochłania on większość mojego wolnego czasu, ponieważ samo prowadzenie bloga to nic, ale trzeba także odwiedzać inne. Ale lubię to i mam nadzieje, że się tym nie znudzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że doszłyśmy do podobnych wniosków ;)

      Usuń
  3. masz rację najtrudniej jest na początku, ale i tak potrzeba czasu na prowadzenie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim zaczęłam pisać swojego bloga myślałam, że zajmuje to dużo mniej czasu...szczególnie teraz kiedy dużo pracuję i późno wracam do domu blog stał się obowiązkiem (miłym ale jednak). Staram się nadrabiać z pisaniem w weekendy, ale nie zawsze się da. Podziwiam osoby, które codziennie piszą na blogu i jeszcze udzielają się w dyskusji na innych.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najwięcej czasu zabiera robienie zdjęć, z latającym i wyrywającym mi zabawkę Maluchem :D Bo przecież akurat w tym momencie musi się nią bawić.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, niestety tkwi w nas oprócz samej chęci pisania, dodatkowy perfekcjonizm ;) Wyrywa się z nas, chcąc dopracować całego bloga dokładnie tak jak chcemy, aby notki były najlepiej codziennie i zawsze nienagannej jakości. Niestety zderzenie się z rzeczywistością trochę przeraża ;) Ja sama mam wrażenie, że jestem na nieustannym etapie "wdrażania się" w to całe blogowanie, czekam na czas kiedy będę mogła doprowadzić to wszystko do takiego poziomu, że będę z siebie szczerze dumna ;) w moim przypadku to czas poświęcony na zrobieniu jakiejś rzeczy, zdjęciu i napisaniu o tym co nieco słów, aby to wszystko nie było taką pustką "ofertą marketingową". No i jeszcze nie zapomnienie o innych, bo jeśli Ty będziesz odwiedzać innych, Oni będą odwiedzać też Ciebie. No i dlatego szczerze nie mogę doczekać się tego wakacyjnego okresu, kiedy nareszcie będę mogła usiąść, zrobić mnóstwo rzeczy rękodzielniczych, obfotografować je porządnie i wstawiać w miarę regularnie, doprowadzić to całe "blogowanie" do stanu używalności. Oj tak, marzy mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja tyle blogów odwiedzam tylko to się jakoś nie przekłada na odwiedziny u mnie ;)
      Też mi się marzy, żeby więcej czasu poświęcić blogowi !

      Usuń
  7. no i przez dodatek dodało mi się z innego konta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zabiera dużo czasu!
    Dlatego przed matura zrobiłam zobie wolne od bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzenie bloga jest bardzo, ale to bardzo czasochłonne. Wiem to po sobie, gdyż odwiedzam tak wiele blogów, że nawet nie wiem, kiedy zlecą te 2-3 godz. Ale lubię to robić i lubię zaglądać na inne strony i dowiadywać się ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, samo odwiedzenie to tak, jak piszesz, kilka godzin. Nie mówiąc już o reszcie:)

      Usuń
  10. blogowanie wciąga ;) zależy od wpisu - czasem są takie mniej pracochłonne, a czasem pisze się pół dnia ;) no i czytanie i komentowanie innych blogów też wymaga czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zależy też, co chce się napisać:)

      Usuń
    2. no właśnie ;) a jeszzcze jak brzdąc biega Ci pod nogami i co chwilę coś...;)

      Usuń
    3. No ja na szczęście nie mam tego problemu ;)

      Usuń
  11. Tak, ja też bardzo lubię, gdy wywiązuje się dyskusja. Można wtedy doskonale poznać punkt widzenia drugiej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy właściwie nie zastanawiałam się nad tym, czy jest to czasochłonne. ;) Myślę, że aby faktycznie blog nam odpowiadał, miał grono czytelników i wpisy na dobrym poziomie, trzeba poświęcić trochę czasu, ale przecież nie trzeba robić wszystkiego od razu, jednego dnia. :) Poza tym, myślę, że dla każdego bloggera dopieszczanie swojego bloga to sama przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jednego dnia nie trzeba wszystko ;)

      Usuń
    2. Dokładnie. :) Chociaż blogowanie wciąga. :D

      Usuń
    3. Każdy chce mieć najładniej już na początku:)

      Usuń
  13. Pisanie bloga, nie zajmuje mi wiele czasu, ponieważ moje recenzje są krótkie i lakoniczne, ale za to czytanie innych i komentowanie trzy razy więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, to odwiedzanie jest najbardziej czasochłonne, ale najbardziej to lubię ;)

      Usuń
  14. Prawdę mówiac to dla mnie prowadzenie bloga z czasem stało się bardziej czasochłonne. Na początku w dużej mierze pisałam dla siebie. Teraz jest to też zobowiązanie wobec czytających i osób, które książki mi udostępniają (wydawnictwa, autorzy). Próbuję to zmienić ale bywa tak, że czytam szybciej niż bym chciała, tylko po to, by wyrobić się na czas z zaplanowanymi recenzjami. To naprawdę czasochłonne zajęcie, nic dziwnego że tyle blogów szybko się wykrusza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzenie bloga zajmuje sporo czasu, ale jest to czas spędzony bardzo sensownie. Chociaż w internecie spędzam teraz o wiele więcej czasu niż wcześniej to i tak tego nie żałuję. Blogowanie uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się całkowicie. Aczkolwiek mi najwięcej czasu zajmuje ogarnięcie blogów innych ludzi. Czytanie recenzji i napisanie komentarza to niby nie długo, ale jak jest takich wpisów ze 20?
    Co do prowadzenia go.. napisanie recenzji i poprawianie jej jeszcze także zajmuje kupę czasu. Co do szablonu, ja akurat nie mam z tym problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przeczytanie wszystkich to chyba najwięcej czasu pochłania ;)

      Usuń