Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 maja 2013

,,Sekretnik" Katarzyna Michalak

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2011
Format : Książka
Ilość stron: 360
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Sekretnik” Katarzyna Michalak

Katarzyna Michalak to autorka, która do tej pory wydała aż 14 pozycji. Kilka z nich stało się bestsellerami!

Książka podzielona została na 2 części. W pierwszej zawarte zostały porady oraz doświadczenia z życia pisarki odnośnie spełniania własnych marzeń. W drugiej z kolei historyjki z życia Pani Katarzyny Michalak. Muszę przyznać, że niektóre bardzo mnie rozbawiły.

Marzenia są ważne dla każdego z nas i warto walczyć o ich realizację. Nie ma sensu odkładać tego na później, gdyż wieczne nigdy może już nie nadejść. Warto zadbać o siebie już w tej chwili, gdyż zawsze znajdzie się coś ważniejszego, co przeszkodzi nam w ich realizacji. Warto spisywać krótkie, rzeczywiste zdania, nie należy się rozpisywać, gdyż wiele z tego nie wynika. Bardziej wyszczególnione marzenia będą z pewnością łatwiejsze w realizacji. To co, walczymy o swoje marzenia?

Druga część spodobała mi się chyba najbardziej. Dzięki niej mogłam więcej dowiedzieć się o samej Autorce, a także o wydawanych przez nią książkach. Szczególnie podobały mi się opowieści o robieniu zdjęć na okładki, porównanie Harlequinu z ,,Poczekajką” i jeszcze kilka innych. Z pewnością pozostaną one w mojej pamięci jeszcze przez długi czas.

Książka bardzo mi się spodobała i zupełnie nie rozumiem, dlaczego tak długo zwlekałam z jej przeczytaniem. Zawsze znalazła się jakaś inna pozycja, jednak w końcu postanowiłam się przemóc i sięgnąć po tą powieść.  Spodziewałam się kolejnej części o losach Patrycji, a tymczasem otrzymałam poradnik dotyczący spełnienia marzeń. Byłam mile zaskoczona!

Pozycję pochłonęłam w jeden dzień. Język nie stanowił dla mnie kłopotu, gdyż już dawno się do niego przyzwyczaiłam. Nie żałuję, że postanowiłam zapoznać się z tą książką. Mogę jedynie ubolewać, że nie zrobiłam tego znacznie szybciej…

Z twórczością Pani Katarzyny Michalak spotkałam się już wielokrotnie. Obecnie z wielką niecierpliwością wyczekuję ,,Bezdomnej”. Już teraz wiem, że z pewnością mi się spodoba!

,,Sekretnik” to dobra pozycja, którą powinien przeczytać każdy z nas, gdyż marzenia są rzeczą ludzką i dotyczą wszystkich, bez względu na płeć, wiek, czy wyznanie…

Moja ocena : 5/6

------

Proszę o zagłosowanie na książkę "Bezdomna". Należy wybrać z powieści obyczajowych :)


18 komentarzy:

  1. Myślę, że "Sekretnik" trafi w mój gust, rozejżę sie za nim! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. być może i ja się kiedyś skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sekretnik czytałam, całkiem interesująca publikacja.
    A na Bezdomną już zagłosowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, jeszcze pomyślę nad Sekretnikiem. Ostatnio wpadłam po uszy w fantastykę i te klimaty na razie mnie nie nudzą. Nie znaczy to jednak, że po książkę nie sięgnę. A już teraz lecę głosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie czytałam z powieści Michalak. Teraz już sama nie wiem od której książki zacząć, kiedy przyjdzie czas na tę autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety Ci nie pomogę, bo sama nie wiem. Chyba ,,Sklepik... " mi się najbardziej podobał ;)

      Usuń
  6. ciekawe :) zapowiada się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za polskimi pisarkami(nie umiempowiedziec dlaczego) no moze poza Nurowska... ale ta michalak juz mnie wodzi za nos wiec jej sprobuje napewno:0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam ! mam również z Gandalfa ; ). Bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń