Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 21 maja 2013

,,Ola i Królestwo Niespełnionych Marzeń” Agnieszka Łobik-Przejsz

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 96
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Zaczytani

,,Ola i Królestwo Niespełnionych Marzeń” Agnieszka Łobik-Przejsz

Agnieszka Łobik-Przejsz to autorka książki nie tylko dla najmłodszych, gdyż marzenia ma każdy z nas.
Ola podczas spaceru z mamą nagle zauważyła czarnego kota, za którym poszła, choć wiedziała, że nie powinna się oddalać. Nagle za rękę schwycił ją także Pan z wózeczkiem, a następnie zupełnie niespodziewanie znalazła się w nieznanej jej krainie. Była tam wyczekiwana już od dawna, miała pewne zadanie do wykonania. Czy udało jej się spełnić misję i uwolnić marzenia?

Książka liczy sobie raptem niecałe 100 stron. Duże litery z pewnością ułatwiają czytanie. Jest to dobra lektura, aby się zrelaksować i choć chwilę odpocząć. Przeczytanie jej zajęło mi niecałą godzinę, więc nie jest to jakiś specjalny wyczyn czytelniczy.

Autorka pisała w sposób prosty. Całości dopełniały przepiękne i dopracowane pod każdym względem ilustracje.  Nie było ich za dużo, jednak te zamieszczone przyciągały wzrok. Papier także dobrej jakości, choć podczas czytania przy świetle czasami mi się naświetlał, jeśli źle miałam ustawioną książkę.

Pozycja przede wszystkim porusza problem marzeń każdego z nas. Musimy wierzyć w to, że naprawdę się spełniają i wtedy rzeczywiście tak się zdarzy. Marzyć może każdy, dlatego moim zdaniem podczas czytania tej krótkiej powieści nie ma prawa być ograniczeń wiekowych.

Bajki nie są przeznaczone tylko dla dzieci! Każdy z nas kiedyś był młody, więc dlaczego nie wrócić do przeszłości i ponownie zatopić się w tym magicznym świecie? Nie rozumiem ludzi, którzy nie potrafią tego pojąć…

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak z pewnością nie ostatni. Bardzo miło spędziłam czas z tą pozycją i w przyszłości mam ochotę na więcej.

,,Ola i Królestwo Niespełnionych Marzeń” to moim zdaniem pozycja dla każdego. Mi się bardzo podobała i mogę ją polecić nie tylko najmłodszym czytelnikom.

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



10 komentarzy:

  1. Tym razem jednak spasuje, gdyż w ostatnim czasie bardzo dużo nabyłam różnych bajeczek, więc teraz muszę trochę się ograniczyć z zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem z ogromną chęcią wróciłabym do czasów dzieciństwa, pięknych bajek i baśni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do tego wydania, nie wiem dlaczego, ale okładka źle mi się kojarzy i od razu mam do książki uprzedzenia.

    OdpowiedzUsuń