Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 25 kwietnia 2013

,,Opowieść niebywała o dwóch najprawdziwszych krasnalach” Ewa Skarżyńska

Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 72
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfWAM

,,Opowieść niebywała o dwóch najprawdziwszych krasnalach” Ewa Skarżyńska

Ewa Skarżyńska stworzyła wspaniałą opowieść o dwóch krasnalach, postaciach znanych najmłodszym już od lat.

Marguszek i Grubełek od dawna marzyli o własnych czerwonych czapeczkach, jednak nie wiedzieli, w jaki sposób mogliby je zdobyć. Pewnego dnia postanowili wyruszyć w podróż, która miała im w tym pomóc. Wyprawa miała okazać się pasjonująca i dostarczyć małym bohaterom wiele przygód!

Największym marzeniem dwóch małych krasnoludków było zdobycie czerwonych czapeczek. Otrzymanie ich jednak nie było takie łatwe. W swojej podróży poznali wiele nowych osób. Dowiedzieli się także o rzekomej ciotce, która pomagała potrzebującym. Postanowili ją odnaleźć…

Krasnoludki to moi ulubieni bohaterowie już od lat. Głównie zasłynęli z bajki ,,O siedmiu krasnoludkach i Sierotce Marysi” , którą z pewnością zna już każde dziecko.

Powieść napisana językiem prostym, przeczytałam ją dość szybko. Zawierała przepiękne fotografie i dość dużo tekstu. Została podzielona na rozdziały, co ułatwiało czytanie.

Ja osobiście nie tyle, co lubię czytać książki dla dzieci, jak przepadam za magią i fantastyką w nich zawartą. W tej pozycji także tego nie zabrakło, z czego bardzo się ucieszyłam!

Odkąd tylko zauważyłam tą książkę nie mogłam się doczekać, aż ją przeczytam. Gdy tylko ujrzałam ją na mojej półce od razu zabrałam się za jej czytanie. W najmniejszym nawet stopniu nie żałuję, że się z nią zapoznałam.

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak z chęcią sięgnę po inne pozycje tej pisarki, gdyż mają w sobie to ,,coś”, o czym warto pamiętać.

,,Opowieść niebywała o dwóch najprawdziwszych krasnalach” to wspaniała opowieść, która przypadnie do gustu nie tylko najmłodszym czytelnikom. Ja byłam zachwycona!

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 

8 komentarzy: