Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 kwietnia 2013

,,Mistrz” Katarzyna Michalak

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 312
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Mistrz” Katarzyna Michalak

Katarzyna Michalak to autorka, która zasłynęła z serii owocowej, z kokardką czy poczekajkowej. Ta pozycja to jej pierwsza powieść z literatury erotycznej.

Sonia znalazła się złym miejscu o złej porze. Trafiła w sam środek akcji mającej na celu przechwycenie Złotego Pyłu, nowego narkotyku. Nikt nie chciał uwierzyć w ten dziwny zbieg okoliczności. Bohaterka została zabrana i dokładnie przesłuchana. Następnie wywieziono ją na Cypr, gdzie miała spędzać czas w towarzystwie Raula i jego podwładnych.

Tymczasem Andżelika otrzymała zlecenie wykradnięcia tajemniczej niebieskiej koperty z sejfu Raula. Jakież było jej zdziwienie, gdy przez przypadek poznała jego brata, Vincenta. Była pewna, że jej zadanie okaże się teraz prostsze w wykonaniu, niż sądziła. Jakże bardzo się myliła!

Sonia była zwykłą studentką, która nie mieszała się w ciemne interesy. Niestety, ludzie, który ją znaleźli byli innego zdania. Dziewczyna zdawała sobie sprawę z tego, że stamtąd nie było ucieczki. Przyzwyczaiła się więc do tego, co dawał jej los.

Raul nie był złym człowiekiem, bardzo martwił się o Sonię. Nie chciał się sam przed sobą przyznać, że ta dziewczyna nie była mu obojętna. Niedługo miało mieć miejsce wydarzenie, do którego przygotowywał się około 10 lat. Czy wszystko poszło zgodnie z planem?

Lekarz, Paweł, także bardzo polubił nową bohaterkę. Czy istniała szansa, aby ta dwójka mogła stworzyć związek?

Andżelika sądziła, że jej zadanie będzie łatwe i przyjemne. Niestety, nic takiego nie miało miejsca. Dziewczyna była bardzo otwarta na wszystkie seksualne propozycje, co chwilę odbywała stosunek…

Vincent również nie pozostawał obojętny na względy pięknej dziewczyny, którą przywiózł na Cypr. Był także bardzo zainteresowany transportem, który przygotowywał jego brat, Raul. Tylko do czego były mu potrzebne te informacje?!

Przyrzekałam sobie, że po literaturę erotyczną nie sięgnę i w końcu zmieniłam zdanie. Postanowiłam zapoznać się z całą twórczością autorki, a ponieważ ,,Mistrz” także się do niej zalicza – nie miałam wyboru.

Pozycja z pewnością inna od pozostałych. Bardziej przypomina dobry kryminał, sensację, choć scen erotycznych także w niej nie brakuje. Styl autorki – zupełnie inny, choć przez całą powieść zdążyłam się już do niego przyzwyczaić.

Książkę przeczytałam z przyjemnością, może oprócz momentów stosunków. Nigdy wcześniej nie czytałam nic  z tego gatunku, więc nie mogę wypowiedzieć się, jak pozycja wypadła na tle innych. Mi się jednak podobała.Jak zwykle wartka akcja, zaskakujące zwroty akcji i szczęśliwe, niespodziewane zakończenie.

,,Mistrz” przez niektórych uważany jest za arcydzieło. Po części muszę się w tym zgodzić. Z tą pozycją spędziłam kilka miłych godzin. Mogę ją z czystym sumieniem polecić nieco starszym czytelnikom.

Moja ocena : 5,5/6

15 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam ,,Mistrza''. Ta książka ma w sobie to, co lubię najbardziej, czyli sensacje, niebezpieczeństwo, miłość i erotykę. To jest mój wymarzony pakiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się nieco dziwne, sięgać po literaturę erotyczną i nie "trawić" scen seksu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie trawię erotyki, dlatego nie zamierzam sięgać po tę książkę niestety... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie pozycja, ale ładna recenzja :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam, podobało mi się, ale nie uważam tej książki za arcydzieło. Nie wiem jak wypada na tle innych powieści erotycznych, ale to sympatyczne czytadło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka, podobała mi się w niej niemal wszystko: historia, bohaterowie, no może Andżelika była zbyt "hot" ale to miała byc chyba taka kreacja tej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moja ulubiona powieść autorki, nie wiem jakim cudem udało jej się napisać tak sympatyczny erotyk, ale czuję się usatysfakcjonowana ;)
    Fajnie o niej napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń