Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 stycznia 2013

Życiowe piątki.




Pod poprzednią notką zaproponowaliście, abym napisała co chciałabym robić po zakończeniu studiów. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia. Kiedyś myślałam, aby swoją pracę powiązać z językiem rosyjskim, jednak z biegiem czasu wydaje mi się to coraz mniej realne. Nie widzę siebie ani w roli tłumacza ani nauczyciela. Młodzież z roku na rok staje się coraz bardziej nowoczesna, a ja nie mam zamiaru się denerwować z powodu moich przyszłych uczniów. Nie twierdzę, że wszyscy są tacy, zdarzają się też uczniowie lubiący język rosyjski J

Muzykę słucham stosunkowo rzadko, raz na kilka miesięcy. Jakoś nie za bardzo interesuje się nowymi przebojami. Jeśli już mam coś posłuchać są to rosyjscy wykonawcy, np. Maxim. Wtedy dzieje się to na zasadzie, że gdy jedna piosenka się skończy włączam kolejną z polecanych i tyle. Mam jednak kilka swoich ulubionych!

Odnośnie moich pozostałych zainteresowań… Cóż, pewnie coś by się znalazło. Odkąd poszłam na studia raczej nie prowadzę bujnego życia towarzyskiego, a czas, który mam poświęcam na czytanie książek i siedzenie przy komputerze. Sporadycznie w ramach relaksu zajmuje się orgiami, należę też do harcerstwa, choć już raczej biernie. Jednak szczerze, jakoś mi tego nie brakuje.

Ze spraw codziennych właśnie zaczyna mi się czas sesji, co oznacza naukę, ale też więcej czasu na czytanie zaległych książek, z czego się bardzo cieszę. Czeka na mnie kilka pozycji, które chciałam już przeczytać od dawna, jednak jakoś zawsze brakowało mi czasu. Być może ponownie przeczytam także niektóre lektury, zobaczymy.  Do zaliczenia został mi jeden egzamin, zaliczenie i test z angielskiego, z czego bardzo się cieszę:)

Zmieniłam także trochę boczny wygląd bloga, mam nadzieję, że jest przejrzyściej.

Do przeczytania za tydzień !

PS: Proponuję, abyście pisali w komentarzach, jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć.

10 komentarzy:

  1. Fajnie by było, gdybyś zrobiła jakiś spis recenzji, z odnośnikami. :)
    Ja też muzyki słucham rzadko, ale nie aż tak. :O
    Ostatnio podobają mi się zwłaszcza:
    Эпидемия - Час испытания
    Volbeat - Still counting
    Sonata Arctica - Letter to Dana

    Zwracam bardzo dużą uwagę na tekst w piosenkach.

    Fajna notka, mogłabyś pisać takie częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spis recenzji z odnośnikami będzie w podsumowaniu każdego miesiąca, w tym szablonie nie można dodać zakładek, niestety.

      Może jeszcze wprowadzę jeden dzień, gdy będę pisała coś z życia:)

      Usuń
  2. Origami? Ciekawe hobby. Trzymam kciuki za sesję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukaj pracy w takim zawodzie w którym bedziesz mogła doskonalić język. Nie tylko praca tłumacza czy nauczyciela wiaże z danym językiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo rzadko słucham muzyki i jeśli już, to sięgam po polskich wykonawców np. Seweryn Krajewski, Andrzej Piaseczny, De mono itp.
    Ponadto życzę powodzenia na egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miałaś pomysł na takie życiowe notki ;) Przede mną dopiero wybieranie liceum, ale nie mam pojęcia, jaki profil i szkołę wybrać :P A jakie jest Twoje największe marzenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad moim marzeniem muszę pomyśleć, napiszę następnym razem ;)

      Usuń