Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 29 lipca 2024

,,Szczęśliwy pech" Iwona Banach

,,Szczęśliwy pech"


Lubię różnorodność gatunków i z tego powodu postanowiłam skusić się na komedię kryminalną Iwony Banach.

Tematyka, w której pojawiają się pozytywne momenty zawsze znajdzie się na mojej czytelniczej liście. Tym razem Regi prześladował pech, a przeprowadzka do nowego miejsca i poszukiwanie skarbu z innymi osobami mogło nie prowadzić do niczego dobrego.

Na pewno komedia kryminalna jest specyficznym gatunkiem z tego względu, że nie każdemu humor twórcy musi przypaść do gustu. Warto jednak skupić się przede wszystkim na pomyśle na fabułę, a ten przypadł mi do gustu. 

Miałam wcześniej styczność z twórczością tej autorki, więc nie była to dla mnie nowość. Publikacja dodatkowo jest wznowieniem, więc na pewno pozyska wierne grono odbiorców. W związku z tym idealnie sprawdzi się w wolny dzień.

,,Szczęśliwy pech" Iwony Banach to świetna propozycja dla osób którym odpowiada książkowe poczucie humoru tej twórczyni.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

 

2 komentarze: