Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 kwietnia 2024

,,Bluey. Tato-robot. Moja czytanka"

 ,,Bluey. Tato-robot. Moja czytanka"


Książeczka z serii Moja czytania została wydana w miękkiej oprawie w kwadratowym formacie.
Uwielbiam sięgać po kolejne wydania z przygodami tych bohaterów. 

W tym wydaniu Bluey z rodziną miała okazję przeżyć kolejną ciekawą przygodę dodatkowo tym razem z tatą w roli głównej. 

Bajka ma całkiem sporo tekstu. Dużo miejsca poświęcono także kolorowym ilustracjom z kolejnymi pieskami. Lektura ma także niezwykle ważne przesłanie, więc tym bardziej warto się z nią zapoznać. 

Bajka została wydana w kwadratowym formacie w miękkiej oprawie. Tak, jak w przypadku innych książek o Bluey, nie ma tutaj za wiele tekstu, jednak jest on z przesłaniem.

,,Bluey. Tato-robot. Moja czytanka" to interesujące wydanie. 





Moja ocena: /6

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem       
 

2 komentarze: