Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 9 lutego 2024

,,Dziennik pocieszenia" Wojciech Bonowicz

,,Dziennik pocieszenia"


 Gdy zobaczyłam, że na rynku ukaże się wydanie ,,Dziennik pocieszenia" Wojciecha Bonowicza postanowiłam dać szansę tej lekturze, gdyż byłam pewna, że się nie zawiodę.

Autor w najnowszym wydaniu zwraca uwagę na kolejne społeczne tematy, które dotyczą każdego z nas. Jednym z nich bez wątpienia jest także poszukiwanie nadziei w obecnych czasach. 

Wojciech Bonowicz zadbał o to, żeby całość była napisana bardzo zrozumiałym językiem z odwołaniem się nie tylko do jego własnej wiedzy.

Od lat jestem zdania, że warto mieć na uwadze nie tylko te wydania, które są napisane w ulubionym gatunku odbiorcy. Dzięki poszerzaniu horyzontów można sięgnąć także po tę lekturę. 

,,Dziennik pocieszenia" Wojciecha Bonowicza to naprawdę wartościowe wydanie dla odbiorców w różnym wieku. 

Moja ocena: 6/6

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem Znak.
 

3 komentarze:

  1. Ta książka na pewno spodoba się wielu osobom, jednak ja sobie odpuszczę, bo to zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sięgnęła po tą książkę. Będę musiała jej poszukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będę miała okazję to na pewno zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń