Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 5 grudnia 2023

,,Splątanie" Igor Brejdygant

,,Splątanie"


,,Splątanie" Igora Brejdyganta to kolejne wydanie ze Znak Crime.

Lubię zapoznawać się z kolejnymi wydaniami kryminalnymi. W tym doszło do wysyłania pogróżek i anonimów znajomej policjantki. Czy udało się ująć sprawcę?

Książka zapowiadała się ciekawie i mniej więcej też taka była. Nieco zabrakło mi większych emocji, a także zakończenie było dość nijakie, ale zamysł na fabułę był interesujący.

Miło można spędzićczas z tą pozycją. Tak też zrobiłam. Jej fabuła całkiem zapadła mi w pamięci, co także uważam za jej atut.

,,Splatanie" Igora Brejdyganta to całkiem udane czytelnicze spotkanie. 

Moja ocena: 4.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem.

3 komentarze:

  1. Mam i pewnie w przyszłości zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie że kryminały lubi bardzo dużo osób. Sama chętnie sięgam po ten gatunek

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawdzić czy jest dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń