Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 grudnia 2023

,,Klątwa prawdziwej miłości" Stephanie Garber

,,Klątwa prawdziwej miłości" 


,,Klątwa prawdziwej miłości" Stephanie Garber to drugi tom serii.

W pierwszej części Evangelina była przekonana, że miały miejsce jakieś czary. Jej ukochany został zaręczony z jej siostrą, co nie do końca jej odpowiadało. Była przekonana, że doszło do jakiejś koszmarnej pomyłki. Co działo się w drugiej części?

Bardzo miło spędziłam z nią czas. Cieszę się, że miałam okazję się z nią zapoznać, gdyż w to wydanie wciągnęłam się od samego początku. Całość jest bardzo dynamiczna i nie brakuje w niej nieoczekiwanych zwrotów akcji. 

Na brak emocji zarówno w pierwszym, jak i w drugim tomie nie można narzekać i z tego względu są to tym bardziej ciekawe lektury.

,,Klątwa prawdziwej miłości" Stephanie Garber to idealny tytuł na spędzenie wolnego czasu. 

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Poradnia K.



 

5 komentarzy:

  1. Jeśli znajdę wolny czas to zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. super że tyle emocji pokazane jest w tej książce :) nie ma nudy i o to chodzi
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu historie i przyznam, że ten tytuł również mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam styl pisania autorki, muszę nadrobić kilka tytułów, w tym i ten.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń