Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 4 października 2023

,,Zbroja światła" Ken Follet

 ,,Zbroja światła"


Do tej pory czytałam tylko ,,Nigdy" tego autora. Postanowiłam zapoznać się także ze ,,Zbroją światła".

Pozycja jest tak obszerna, że gdy zobaczyłam ją w pierwszej chwili nieco przeraziłam się jej objętością. Na szczęście bardzo szybko zabrałam się za tę lekturę i się w nią wciągnęłam. Lubię zapoznawać się z takimi wydaniami. 

Tym razem odbiorca ma okazję przenieść się do końca XVIII wieku, kiedy to obywatele Królestwa Wielkiej Brytanii byli tyranizowani przez rząd. Z kolei Napoleon Bonaparte został rządzącym we Francji. W związku ze zmianami w przemyśle byt robotników uległ pogorszeniu.

Ken Follett stworzył wciągającą pozycję, której fabuła wciągnęła mnie bez reszty. Pozycja jest bardzo obszerna, jednak tak wciągająca, że z powodzeniem można się z nią zapoznać w dwa dni.

,,Zbroja światła" Kena Folletta to wciągająca i jednocześnie poparta olbrzymią wiedzą historyczną ciekawa propozycja na wolny czas.

Moja ocena: 5.5/6              

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu Albatros.



6 komentarzy:

  1. Chętnie się skuszę na tę książkę bo lubię pióro autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię się jeszcze nad tą pozycją, bo jakoś wolę teraz inny gatunek literacki.

    OdpowiedzUsuń
  3. wnioskuję że warto przeczytać, pióro autora jest godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jego książki, maksymalnie się przy nich relaksuję i jeszcze zbieram porcje historycznej wiedzy. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie? Warto poznać kawałek tej historii.

    OdpowiedzUsuń