Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 marca 2023

,,Swiftowie" Beth Lincoln

 ,,Swiftowie"


,,Swiftowie" Beth Lincoln to literacki debiut tej autorki.

Rodzina o tytułowym nazwisku już od wielu lat poszukiwała skarbu ukrytego przez ich przodka. Niebawem miał się odbyć kolejny rodzinny zjazd, a wraz z nim czas na podjęcie poważnych decyzji. Tymczasem skarbu wciąż nie było, a familia mogła zacząć się umniejszać.

Z zainteresowaniem postanowiłam skusić się na tę lekturę. Pod względem fabuły na pewno jest nietuzinkowa i myślę, że nastoletni odbiorcy dość dobrze się w niej odnajdą. Podobało mi się to, że w sprawę detektywistyczną zaangażowały się młode bohaterki.

Poprowadzenie sprawy kryminalnej przez autorkę mogłoby wzbudzać nieco więcej napięcia. Choć pojawiają się tutaj krew i śmierć, wszystko podane jest z dużą dawką rozrywki i humoru.

,,Swiftowie" Beth Lincoln to lektura, którą co jakiś czas dopełniają także ołówkowe ilustracje.

Moja ocena: 4.5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że to takie połączenie kryminału i humoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. kryminał i humor w jedym- to brzmi dobrze, chętnie przeczytałbym tą propozycje! mam nadzieję, że się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety tym razem nie czuję się zainteresowana tą pozycją, więc się nie skuszę na lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę za mało szczegółów, aby mnie zainteresować :) Ale okładka fajna, może kiedyś się skuszę na tę książkę. Na chwilę obecną mam tyle do czytania, że starczy na rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam już na półce. Czeka na swoją kolej, ale już nie mogę się doczekać lektury.

    OdpowiedzUsuń