Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 marca 2023

,,Sami. Tom 5. Mroczny wir"

 ,,Sami. Tom 5. Mroczny wir"  


W ostatnim czasie miałam okazję zapoznać się z czwartym tomem tej serii. Komiks bardzo przypadł mi do gustu, dlatego nie mogłam doczekać się jego kontynuacji.

Komiks rozpoczął się w momencie, gdy na świecie została tylko garstka dzieci. Przez kolejne tomy muszą nauczyć się radzić sobie z tą sytuacją. W tym tomie grupa miała zmienić swojego przywódcę oraz dowiedzieć się co stało się z poprzednim.

Cieszę się, że na premierę nie trzeba było zbyt długo czekać. W tej części nadal sporo się dzieje i nie można narzekać na nudę. W przygotowaniu jest już kolejne tom, którego także nie mogę się doczekać. Ta historia ma bardzo ważne przesłania. Pokazuje, że nawet w chwili zagrożenia można działać razem.

,,Sami. Mroczny wir" to piąty tom serii, który należy czytać ze znajomością pierwszego. Jest wydany w miękkiej oprawie ze skrzydełkami. Wewnątrz znajdziemy dość sporą ilość tekstu i bardzo kolorowe ilustracje.

Moja ocena: 5.5/6




Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie czytałam pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię serię, ale poznawałam ją z przygodami, bo niestety zalałam komiksy podczas podlewania kwiatków :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę komiksy, to od razu mi się kojarzą z chrześniakiem, on w nich się teraz zaczytuję więc mu polecę :)

    OdpowiedzUsuń