Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 marca 2023

,,Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)" Justyna Bednarek

 ,,Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)" 


,,Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)" Justyny Bednarek wydane zostały w sztywnej oprawie.

Z pewnością każdemu zdarzyło się mieć zaginione skarpetki. W tym wydaniu autorka skupiła się na przedstawieniu tego, co mogło stać się z dziesięcioma z nich, gdy postanowiły wejść do dziury w łazience.

Książka jest bardzo popularna na polskim rynku, dlatego też chętnie postanowiłam się z nią zapoznać. Jest wydana w sztywnej oprawie I ma grubsze, matowe kartki. Dodatkowo cała wypełniona jest ilustracjami.

Autorka w tym wydaniu pokazuje, że nawet samodzielne skarpetki mogą mieć świetne przygody. Dodatkowo udaje im się zdziałać sporo dobrego.

,,Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)" Justyny Bednarek jest jednym z wydań o znikających skarpetkach.




Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Poradnia K.

7 komentarzy:

  1. Brzmi super :) Ja zawsze zastanawiam się gdzie giną skarpetki po włożeniu do pralki :D Książka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tych książkach i jestem ich bardzo ciekawa. Myślę, że przy następnym zamówieniu z księgarni sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka brzmi tak niesamowicie ze nawet ja mam ochotę ja przeczytać
    To wygląda super
    Dyedblonde.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Brzmi super, bardzo ciekawe :) Ja się zawsze zastanawiam gdzie podziały się skarpetki które włożyłam do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ulubiona książka moich córek! Znają już chyba wszystkie przygody skarpetek na pamięć i czytają też ich kolejne, w innych książkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co chwile czytam o tej serii same pozytywne słowa, chyba w końcu ja też po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń