Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 1 marca 2023

,,Gra pozorów" Katarzyna Gacek

 ,,Gra pozorów" 


Już wcześniej miałam okazję zapoznać się z kilkoma innymi wydaniami autorki. Byłam więc bardzo ciekawa tego, jak wypadnie ,,Gra pozorów".

Możliwość zapoznania się z kolejnym tomem serii nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. W przypadku kryminałów jest to jednak stosunkowo częste, gdyż sprawa zaczyna i kończy się w danej części. W tym wydaniu doszło do zniknięcia znanej autorki, która zapowiedziała nowe wydanie i ślad po niej zaginął. Co się z nią stało?

W sprawę tym razem ponownie zaangażowały się detektywki, które chciały rozwiązać tę sprawę. Oprócz śledztwa związanego z poszukiwaniem autorki musiały mierzyć się także z innymi prywatnymi sprawami. Czy zaginioną udało się odnaleźć?

Jest to typowo lekki kryminał obyczajowy, w którym całość fabuły jest bardzo dobrze przemyślana. Miło można spędzić czas z taką publikacją i na pewno będę chciała też zapoznać się też z pierwszym tomem tej serii.

,,Gra pozorów" Katarzyny Gacek to ciekawa lektura, którą czyta się sprawnie i warto zarezerwować sobie na nią odpowiednią ilość czasu.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak.

11 komentarzy:

  1. Lubię takie serię kryminalne. A o tej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Lubię takie serię kryminalne. mogę poczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Faja okładka, fabuła też brzmi całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryminał obyczajowy? Brzmi bardzo ciekawie, więc zapamiętuję tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo ciekawie. Nie przepadam za kryminałami, z chęcią jednak sprawdzę ten. Może w końcu uda mi się przeczytać do końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło wspominam czas spędzony z książką, lekki kryminał, sympatyczne bohaterki, szykuję się do zajrzenia w pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kryminały, najczęściej to moja lektura na dobranoc. Chętnie przeczytam także rekomendowaną przez Ciebie książkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście po kryminały jakoś rzadko sięgam, ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło spędziłam czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za recenzję. Jeśli książka będzie dostępna w mojej bibliotece, sięgnę po nią. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń