Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 22 stycznia 2023

,,Uwięziona" B.A. Paris

 ,,Uwięziona"


,,Za zamkniętymi drzwiami", czyli debiut B. A. Paris bardzo przypadł mi do gustu. Byłam bardzo ciekawa, jak spodoba mi się najnowsza książka autorki, czyli ,,Uwięziona".

Główną bohaterką tego wydania jest Amelie, która w młodym wieku straciła oboje rodziców. Choć nie była pełnoletnia postanowiła wyjechać do innego miejsca zamieszkania, gdzie początkowo całkiem jej się wiodło, jednak następnie to się zmieniło. Czy przypadkowe spotkanie miało poprawić jej byt?

Jak już wspomniałam, ,,Za zamkniętymi drzwiami" bardzo mi się podobała, dlatego liczyłam na podobne emocje przy ,,Uwięzionej". Z tego też względu miło spędziłam czas z tą lekturą i autorka faktycznie wróciła do swojego dobrego poziomu stopniowania napięcia.

B.A. Paris bardzo umiejętnie kluczy, łączy wątki, lawiruje faktami. Fabuła podzielona jest na dni, pisarka pokazuje, w jaki sposób wydarzenie z życia Amelie wpłynęło na jej dalsze funkcjonowanie. Podzielenie wydania na czas obecny i przeszły było naprawdę bardzo dobrym rozwiązaniem. 

,,Uwięziona" to pozycja o tym, do czego moze doprowadzić zbyt pochopna decyzja. Czyta się naprawdę szybko, tak naprawdę jest to lektura na jeden wieczór. Nie żałuję, że zapoznałam się z tą pozycją, do czego i Was zachęcam.

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że książka szybko wpadnie w moje ręce, liczę na mocną przygodę czytelniczą. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu potrzebuję tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja ocena zdecydowanie zachęca do przeczytanie tej propozycji, trzebe będzie po nią sięgnać
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawdę świetnie. Z przyjemnością poznam ten tytuł, bo z tego co widzę, to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach tę książkę, może wkrótce uda mi się ją przeczytać
    Anszpi

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tą pozycją, ale ostatnio mam tyle problemów w życiu, że nie idzie mi czytanie.

    OdpowiedzUsuń