Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 23 stycznia 2023

,,Nawet nie zauważysz" Vera Kurian

,,Nawet nie zauważysz" 


Zapoznanie się z wciągającym debiutem zawsze jest udanym sposobem na spędzenie wolnego czasu. 

W tym wydaniu główną bohaterką została psychopatka. Na kampusie znajdowało się jednak więcej osób, które zaliczały się do tej grupy. Pozostali jednak nie wiedzieli o swoim istnieniu. Chloe wiedziała, że jej zadaniem jest spróbować odnaleźć pozostałych, a jednocześnie brać udział w ankietach dotyczących emocji i nie dawać po sobie poznać, że jest psychopatką.

Bardzo lubię zapoznawać się z dobrej jakości kryminałami, thrillerami i powieściami ze sporą dawką napięcia. ,,Nawet nie zauważysz" Very Kurian jest debiutem tej zagranicznej pisarki, który swoją fabułą zainteresował mnie już od samego początku.

Stworzenie tak nietypowej fabuły było doskonałym posunięciem. Do samego końca też nie wiadomo kto jest winnym tego, co działo się na kampusie oraz z jakiego powodu zaczęły ginąć kolejne osoby. Chloe także miała nierozwiązane sprawy z przeszłości.

,,Nawet nie zauważysz" Very Kurian to wyśmienity debiut z zaskakującą fabułą i takim też zakończeniem. 

 Moja ocena: 5.5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Poradnia K.


7 komentarzy:

  1. Nie znam tej autorki ani jej debiutu. Być może książka by mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat za kryminałami nie przepadam, ale wiem, że jestem w mniejszości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam u Ciebie na instagramie ten tytuł i mnie już wtedy zainteresował. Teraz po przeczytaniu więcej o nim, wiem, że to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się, że powinnam znaleźć nić porozumienia z tą książką, w końcu to moje ulubione klimaty czytelnicze. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą nieszablonową fabułą i teraz chcę przeczytać polecaną książkę. A mam już tyle na liście! Kiedy spać, skoro trzeba czytać?!

    OdpowiedzUsuń