Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 9 stycznia 2023

Trylogia ,,Wojna makowa" Rebecca F.Kuang

 Trylogia ,,Wojna makowa" 
Tę trylogię miałam w planach już od dawna. Korzystając z wolnych dni postanowiłam się z nią zapoznać. 

Główną bohaterką jest młoda dziewczyna, sierotami wojenna, która decyzją władz została przygarnięta przez obcych ludzi. Nie traktowali jej dobrze, a dodatkowo teraz dla własnych korzyści chcieli wydać ją za mąż. Rin miała jednak inne plany.

Osobiście postanowiłam słuchać tom po tomie i myślę, że było to dobrym pomysłem. Dzięki temu jeszcze bardziej zagłębiałam się w serię, w której nie brakuje walecznej Rin i na bieżąco śledziłam losy wszystkich osób. 

Trylogia ,,Wojna makowa" Rebecci F.Kuang to obszerne wydania, na które dobrze jest zaplanować sobie odpowiednią ilość czasu. 

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    

2 komentarze: