Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 8 stycznia 2023

,,Archetyp" Mateusz Smoróg

,,Archetyp"


 Na dobrze napisany kryminał zawsze jestem więcej niż chętna. Z tego też powodu z przyjemnością postanowiłam skusić się na tę lekturę. 

Głównym bohaterem wydania jest Kozak. Mężczyzna pracuje w organach ścigania i tym czego nie można mu odmówić jest kończenie wszystkich spraw z sukcesem. Nie ma więc się czemu dziwić, że to on został wyznaczony do poprowadzenia kolejnego śledztwa.

Już do tej pory doszło do zniknięcia, zamordowania i okaleczenia kilku kobiet. Sprawca wydawał się nieuchwytny i dodatkowo przez cały czas działał. Czy Kozak miał szansę go złapać zanim będzie za późno?

Książka nie jest bardzo obszerna, jednak jednocześnie wciąga już od samego początku. Uwielbiam zapoznawać się ze świetnymi wydaniami i to także zyskało moje uznanie poprowadzeniem akcji przez autora.

,,Archetyp" Mateusza Smoroga to genialna propozycja dla osób, które lubią, gdy fabuła jest nadzwyczaj zaskakująca.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

9 komentarzy:

  1. Od ksiazek w tematyce kryminału, wolę jednak oglądać filmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że książka wciąga od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminały bardzo lubię i mam szczęście, że mam komu je polecać. Zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z tą książką, ale ponieważ bardzo lubię od czasu do czasu sięgnąć po kryminał, to na pewno rozważę jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, gdy fabuła jest nadzwyczaj zaskakująca, dlatego chętnie zapoznam się z powyższą książką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kryminalne historie zawsze mnie przyciągną, w rzeczywistości nie mogłabym się w nich obracać, ale na łamach przygód czytelniczych jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje klimaty. Z chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznałam jeszcze twórczości autora. Ta pozycja zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń