Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 10 stycznia 2023

,,Plan Kiszczaka" Wojciech Czabanowski

,,Plan Kiszczaka" 


Bardzo lubię sięgać po różne gatunki książek. Z tego też powodu postanowiłam skusić się na ,,Plan Kiszczaka" Wojciecha Czabanowskiego.

W tym wydaniu odbiorcy mają okazję przenieść się do czasów PRL-u, kiedy to w Polsce działalności generał Wojciech Jaruzelski. Nie brakuje powstania grupy osób, która będzie odpowiedzialna za schwytanie osób odpowiedzialnych za zbrodnie w Katyniu.

Podoba mi się to, iż nie wszystkie książki są bardzo obszerne pod względem obszerności. Z tego też powodu w ostatnim czasie skusiłam się na to wydanie, które bardzo przypadło mi do gustu. Byłam bardzo ciekawa tego, jakie ta książka wywrze na mnie wrażenie.

Dzięki ciekawemu poprowadzeniu fabuły z tym wydaniem można zapoznać się naprawdę sprawnie. Jest to jedna z tych książek, która przypadnie do gustu szczególnie miłośnikom książek historycznych. 

,,Plan Kiszczaka" Wojciecha Czabanowskiego to było udane czytelnicze spotkanie, które mogę polecić z czystym sumieniem.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

8 komentarzy:

  1. Lubię historię i książki historyczne, ale Kiszczak nie jest człowiekiem, który szczególnie mocno mnie interesuje. Raczej jest jednym z tych, o których ludzkość powinna zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to bardzo wartościowa ksiązka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu też szukałam takie perełki

    OdpowiedzUsuń
  5. To może być ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ciekawie, mimo że okres PRL raczej nie należy do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  7. PRL skrywa wiele tajemnic. Fajnie że chociaż część z nich można odkryć sięgając po tego typu książki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasy PRLu nie należą do mojego ulubionego okresu. Sama urodziłam się już w wolnej Polsce, więc niestety nie pamiętam tego okresu. Kinga

    OdpowiedzUsuń