poniedziałek, 30 stycznia 2023

,,Światło między oceanami" M. L. Stedman

 ,,Światło między oceanami"


,,Światło między oceanami" M. L. Stedman zostało ponownie wydane w nowej szacie graficznej. Jest to literacki debiut autorki.

Głównym bohaterem książki został Tom Sherbourne, który obecnie jako weteran wojenny postanowił zatrudnić się w roli latarnika. To właśnie w czasie zejścia na ląd poznał młodszą od niego Isabel Graysmark, która niespodziewanie wyznała mu miłość. Czy Tom miał odwzajemnić jej uczucia i czy dane im było mieć szczęśliwy związek?

Dzięki plastycznemu językowi autorki z powodzeniem można przenieść się na wyspy i dodatkowo razem z głównymi bohaterami przeżywać ich niełatwe życiowe sytuacje. Nie sposób nie zgodzić się z tym, iż jest to niezwykle życiowa powieść, którą warto jest wziąć pod uwagę w czytelniczym planie dnia. 

Książka obecnie zyskuje nowych odbiorców dzięki jej wydaniu w kolejnej szacie graficznej. Ja także przy tej okazji postanowiłam skusić się na tę lekturę i nie żałuję podjętej decyzji.

,,Światło między oceanami" M. L. Stedman to pozycja, którą czyta się z zapartym tchem aż do końca.

 Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

8 komentarzy:

  1. cudowne wydanie jestem nim oczarowana, co do samej ksiązki mogłabym sobie przeczytać :)
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  2. To była jedna z piękniejszych książek jakie czytałam - bardzo długo siedziała mi w głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że mam wielką ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Jednak wydaje mi się że nie jest to propozycja dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorka wybrała interesujące miejsce na toczącą się akcję. Z ciekawością bym ją przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tytuł, który od dawna mam w planach, ale coś czuję, że muszę mieć na nią dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film i spłakałam się strasznie. Bardzo ciężka, smutna i wzruszająca historia. Książkę mam przed sobą, ale boję się zacząć czytać, bo wiem że będzie wzrusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę książkę czytałam w poprzednim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń