Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 stycznia 2023

,,Polowanie na frajera" Robert Zieliński

 ,,Polowanie na frajera"


Uważam, że dobrze jest wspierać polskich twórców. Z tego powodu postanowiłam skusić się na ,,Polowanie na frajera".

Głównym bohaterem tego wydania jest stomatolog Rob. Główny bohater postanowił zmienić miejsce swojego zamieszkania i tym sposobem znalazł się w Polsce. Czy było to dobrym pomysłem?

Na pewno nie wszystkie lektury muszą być bardzo obszerne i z tego też powodu ,,Polowanie na frajera" idealnie sprawdzi się w roli zapoznania się z lekturą w jeden z wolnych dni. 

Literatura obyczajowa to jeden z tych gatunków, w przypadku którego za każdym razem można mieć nadzieję na coś innego. Tak było też w tym przypadku. 

,,Polowanie na frajera" Roberta Zielińskiego to jedno z tych wydań, które czyta się sprawnie i dobrze jest mieć je na uwadze na kilka godzin czytania.

Moja ocena: 5/6 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Novae Res
 

6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na przyjemne czytanie, podczas długich zimowych wieczorów, na rozgrzanie serc i myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda interesuajco, wcześniej nie miałam okazji słyszeć o tej pozycji, więc cieszę się, że wpadłam na tę recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej ksiażce. Zapiszę sobie ten tytuł do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła książki brzmi nawet ciekawie, jednak niestety nie sięgnę po nią. Model z okładki pojawił się na innej okładce i kojarzę ją tylko i wyłącznie z głównym bohaterem tamtej historii.

    OdpowiedzUsuń
  6. To było udane czytelnicze spotkanie.

    OdpowiedzUsuń